2016. április 18., hétfő

Felhasznált termékek 2016 II. rész

Sziasztok!

Azt hiszem februárban volt az első része ennek a bejegyzésnek, és akkor meséltem is Nektek arról, hogy ebben az évben szeretném elhasználni az összes olyan termékemet, amit már felbontottam, elkezdtem használni, aztán annyiba maradt, viszont a szavatossági idő illetve az egyéb dolgok miatt amik később használhatatlanná tennék a terméket még elszeretném használni őket, valamint azokat amiket azért nem használtam el, mert nem vált be az is egy bejegyzés formájában megjelenik majd a blogon.

Kezdjük a hajra való dolgokkal:


Igen-igen ennyi hajlakk, természetesen nem egyedül sikerült ennyi hajlakkot elhasználnom, de gondoltam azért megemlítem őket.
Wellaflex hajlakkok: Mind a két fajtát szerettem, igazából ár/érték arányban is egész jó mert nem egészen 800 ft-ba kerülnek, teljesen jóban vagyok velük bármelyik terméket *újra venném*.
Syoss Full Hair 5 hajlakk: Kedvencem volt, nagyon szerettem, nem fehéredett ki a hajam, és elég jól tartotta egész nap. Egyetlen hátránya az illata. * újra venném*
Taft Ultra hajlakk: Mostanában egyre jobban kiábrándulok a Taft hajlakkjaiból, nem tudom miért, de időről-időre amikor újra veszem őket mindig egyre katasztrófálisabb a helyzet, pedig már kipróbáltam elég sok fajtáját, de hamar kifehéredik tőle a hajam, összeragasztja a tincseket, és 
megkeményíti, teljesen természetellenessé teszi. * nem venném újra*





Gliss Kur Total Repair Expressz hajregeneráló balzsam: Minden fajtáját, minden változatát nagyon szeretem, évek óta használom őket, és semmi rosszat nem tudok mondani róluk a Glamour-napok alkalmával duplán *újra vettem*.
Avon Advance Techniques hajsimító spray: Szeretem ezt a terméket tulajdonképpen, de azt vettem észre, hogy hajmosás után mondjuk első-második nap még simít a hajamon, és aztán amikor a legjobban kellene a simító hatása, akkor már nem segít, így ez -1 pont, de ha kedvező áron lesz akkor biztosan *újra veszem*

Aztán folytassuk a sort a tusfürdőkkel, habfürdőkkel, és egyéb fürdőzési kellékekkel...


Avon habfürdő Piros bogyós gyümölcsök illattal: Már biztosan említettem, hogy mennyire szeretem a márka habfürdőit, ennek tényleg nagyon kellemes illata volt, télre-karácsonyra nagyon jó. Csak télre *venném újra*
Balea fürdőrúd: A tesztet ide kattintva elolvashatjátok, nekem nagyon tetszett *újra venném*
Senses Delight Orchard tusfürdő: Nagyon finom gyerekrágógumi illata volt, és *újra venném* sőt újra is fogom rendelni a következő kampányban, de most azt hiszem a nagy kiszerelését fogom majd megrendelni.
Senses Winter Dreamland tusfürdő: A téli kedvencekben is láthattátok már ezt a terméket (itt) jó illata volt, télen tökéletes, most beleszagoltam a dobozába, és most is kellemes, de tavaszra tuti nem tudnám használni. Egyébként  az alma, málna illatok nekem nagyon bejönnek. Csak a hidegebb időben *venném újra*


Pár szót az intim higiéniáról:


X-epil intimo intim mosakodógél: Ez egy miniváltozat volt, különösebben nem hozott lázba, az Avon lemosóit jobban szeretem. A teljes kiszerelést *nem venném újra*
X-epil intimo intim törlőkendő: 20 db volt benne, elvoltam vele, szeretem ha van nálam amikor idegen helyen, étteremben, szórakozóhelyen kell mosdóba mennem. * újra venném*
Zewa Nedves toalettpapír: 40 db volt benne, nem szerettem egyáltalán ezt a fajtát, túl durva volt, és nem is volt elég nedves. Bevallom az utolsó pár darab már kiszáradt. A megújult változata sokkal jobb, azt láthattátok is nem rég, hogy megvásároltam. Ezt a fajtát nem tudom lehet-e még kapni, de ha igen, *akkor nem venném újra*.

Nedves törlőkendők, sminklemosó kendők:


Softino Comfort nedves törlőkendő: Vagy Lidl vagy Penny által forgalmazott termék, nem szerettem egyáltalán rossz illata volt, és irritálta a bőrömet, végül is csúnya dolog, de port törölni használtam el, mert egy jó tulajdonsága volt, hogy nem ragadt. *Nem venném újra*
Alterra Nedves tisztítókendő érzékeny és száraz bőrre: Aloe Verás kendő amit én nagyon szerettem, kicsit borsos az ára ha nem akciós, de még bőven a megéri kategóriába tartozik. Az illatát sokakkal ellentétben én nagyon szeretem, és *újra venném*.
Balea Micellás arctisztítókendő érzékeny bőrre: 25 darab kendőt tartalmaz, és 399 ft-ba kerül a napokban tervezek egy tesztet róla, elöljáróba annyit, hogy már *újra vettem* 
Libero színezék és alkoholmentes nedves törlőkendő: Emlékszem azért vettem ezt a fajtát, mert a másik az arc és kéz törlőkendő akkor nem volt. Nem szerettem annyira, szükségtől jó volt, ragadt iszonyatosan és ez nekem így nem jött be *nem venném újra*

Nézzük a testszagok elleni védelmet:


Dove Beauty finish dezodor: Nagyon nem szerettem ezt a fajtáját, kizárólag az illata az ami szerintem borzalmas, a mellette lévőverziót nagyon szeretem abból már többet is elhasználtam, de ezt a beauty finish-t *nem venném újra*
Dove Go Fresh dezodor: Szerettem fent említettem, hogy többször is újra vettem, és teljesen megvagyok vele elégedve. *újra venném*

Szőrtelenítés:


Satin care Avocado Twist borotvazselé: Különösebb hatása nem volt, ami miatt megérni az ezerpárszáz forintot, elhasználtam, de maradok a Balea termékénél, de csakis az ára miatt, egyébként nem volt rossz termék, nem irritálta a bőrt, és tényleg csak az ára az ami miatt ezt *nem venném újra* 

Arcápolás:


Yves Rocher micellás víz: A tesztet itt olvashatjátok, szerettem *újra is venném*, de most azt mondtam nem kísérletezgetek tovább és maradok a Garnier micellás víznél.


Avon Nutra effects mattító hidratáló nappali krém Spf 15: Még tavaly nyáron kezdtem el használni aztán amikor fogyóban volt, megvettem egy másikat, így pont két használatra való volt még az üvegcsében. A teszthez kattintsatok ide, végül is nem volt rossz, ha nem imádnám a mostani arcápolóimat, akkor *újra venném*


Nivea Make-up Starter: Ezt egyébként szerettem, és már el is fejetettem, hogy van ilyenem egy kevés volt még az alján, bátra *újra venném* de most van olyan termékem, amivel helyettesítem ezt a terméket, ha jobban nem találom hamarosan beszerzek belőle, egy újabb üvegcsével.


Vichy Normaderm arclemosó: Nagyon-nagyon szerettem, és ha a mostani kettő nem válik be, akkor tuti, hogy beruházok a nagyobb kiszerelésre, és itt olvashattok róla tesztet, már ott is leírtam, hogy ez az egész Normaderm vonal bejött Nekem, még a tonikkal spórolok, az arckrémből is van még egy kevés, de hamarosan azokat is "kivégzem" :) *újra venném*.

 Nos, a végére értem a kis táskámnak, ezeket sikerült mostanában elhasználni, remélem tetszett ez a bejegyzés. Folytatom a projektet, és próbálom tudatosan használni a termékeket, no azért nem úgy, hogy mindig mindent magamra kenek, fújok, stb. De azért szerintem szépen haladok. :)

Puszi Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése