2015. szeptember 25., péntek

Yves Rocher - Hydra Végétal 2 az 1-ben hidratáló micelláris víz


Sziasztok!

Már a címből is láthatjátok, hogy egy Yves Rocher terméket fogok ma Nektek megmutatni. Mostanában teljesen rákattantam, a márka termékeire, egyre több mindent vásárolok tőlük, és igyekszem veletek is megosztani a véleményemet.


Az egyik kedvenc termékem lett a megvásároltak közül ez a Hydra Végétal Hidratáló 2 az 1-ben micelláris víz. 
Sok micellás vizet próbáltam már ki, és igazából a L'oreal micellás vízén kívül mindegyiket szerettem. Legutóbb a Garnier-től használtam, de gondoltam adok egy esélyt ennek a terméknek is.
A poént már lelőttem. Nagyon szeretem, és azt hiszem egy ideig nem fogok váltani. 

Az első ami Nekem nagyon pozitív volt, és ennek a terméknek tudom be teljes mértékben, azt hogy az arcom eléggé rossz állapotban volt megjelentek az ellenségeim, és pont egy ilyen időszakban kezdtem el a terméket használni, és kb. 2 nap alatt teljesen eltüntette ezeket a rondaságokat, minden féle egyéb kezelés, és pattanástalanító használata nélkül. 
Reggel, este használom, és nagyon kevés elég belőle. Teljes mértékben eltávolítja a szennyeződéseket, a vízálló termékekkel is megbirkózik. 


Betartja az ígéretet, nem szárít, és hidratál. A hidratáló krémemet pár napig szándékosan kihagytam a rutinomból, és még úgy sem jelent meg semmiféle szárazság, amit én ugyancsak ennek a terméknek tulajdonítok, mert ezelőtt ha csak 1 este/reggeli hidratálás kimaradt már meglátszott a bőrömön.
Semmiféle irritációt nem okozott nálam, még a szem körül sem. 
Egyetlen hibája van, amit én betudok annak, hogy ez végül is hidratál is, az az hogy egy nagyon vékony kis réteget hagy, amit én nem szoktam lemosni vízzel, hanem este hagyom hogy beszívódjon, reggel pedig egy száraz, tiszta vattakoronggal "felitatom".


Nekem tökéletesen bevált a termék, és gondolkozom, a termékcsalád többi tagjának a megvásárlásán is. Én mindenkinek ajánlom, annak akinek problémás, kombinált bőre van, most egy kicsit csodaszerként mutattam be, de úgy érzem, hogy nekem most ez tényleg a csodaszerem.

A 200 ml-teres terméket olyan 1500-2000 ft körül vettem, de abszolút megéri az árát.

Ti használtátok már ezt a terméket?
Nektek bevált?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése