2016. március 19., szombat

Téli kedvencek

Sziasztok!

Kicsit megcsúsztam ezzel a bejegyzéssel ugyanis sokáig gondolkoztam, hogy mi legyen az ami belekerüljön, és mi az ami nem, de nagy nehezen megszületett, és most készen állnak arra, hogy bemutassam pár szóban őket. Nos, jöjjenek a téli kedvencek...


Catrice BB krém 020 Rosy Beige árnyalat

A vizsgaidőszakban ha csak a boltba mentem, vagy nem volt kedvem bíbelődni alapozóval ezt a BB krémet használtam, amiről kicsit lekopott már a felirat, még valamikor egy akció alkalmával vettem, de eddig nem nagyon használtam, és most valahogy a kezembe akadt, és milyen jó, hogy a kezembe akadt. 


Yves Rocher Ragyogó fiatalság alapozó 200 Beige árnyalat

Túl sokat nem írok róla, mert írtam már róla egy tesztet. Lényeg, hogy mióta megvettem csak ezt használom, ha rendesen sminkelek.
Ide kattintva elolvashatjátok a termékről írt tesztet.


Catrice Rock-o-co pirosító C02 Madame De Pinkadour

Ha télen pirosítót használtam csak ehhez a darabhoz nyúltam. Nagyon tetszik mind a színe, mind az amit elérek vele. Szerintem egy nagyon szép pirosítóról van szó. 


Avon Luxe paletta Cocoa Couture

Mint említettem a vizsgaidőszakban annyira nem sminkeltem magam, de ha igen, akkor gyakran ezt a palettát használtam, szerintem ideális a téli szürke hétköznapokban.


Maybelline Lash Senstional szempillaspirál

Eleinte nem voltunk túl jóba, de aztán kapott még pár esélyt, mert nem akarta elhinni, hogy másnak annyira szép pillákat csinál, nekem meg semmi, de végül is győzött a kitartás, és ma már a kedvencek kedvence a spirálok közül.


Avon Matt ajakrúzs Posh Petal árnyalat

A kedvenc rúzsom lett, mióta megrendeltem, nagyon tetszik ide kattintva elérhetitek a tesztet.


Planet Spa Treasures of the Desert kézkrém

Nem szaporítom a szót, szeretem úgy ahogy van, írtam már róla tesztet, így ide kattintva megnézhetitek.


Garnier Micellás víz

Gondolom nem kell nagyon írnom róla, visszataláltam ehhez a termékhez, és újra a kedvencemmé vált.


Avon Senses Winter Dreamland tusfürdő

Egyértelműen ez volt az évszakban az a tusfürdő amit a legtöbbet használtam, elfogyott egy nagyobb is belőle, és most  a kisebb is már kifogyóban van. A kedvencem volt a maga fanyar de édes karácsonyi illatával. :)


Garnier Miracle Sleeping Cream

Mióta használom egyértelműen látszik a változás az arcomon, a tetsztett itt olvashatjátok, azt hiszem újra fogom vásárolni.


Sunfleur Csokoládés Krémpakolás szőlőmagolajjal

Bár rengeteg pakolásom, és maszkom van, az elmúlt hónapokban ez lett a kedvencem, szeretem a hatását, és az illatát is.


Avon Naturals epres testradír

Már említettem ezt a terméket illetve a csokoládés változatát is pár bejegyzésben. Megunhatatlan kedvenc, már a végén járok, de jön az utánpótlás. 


Vichy Normaderm arclemosó

Most használtam először ezt a terméket, és csak akkor amikor itthon vagyok, mert a tetejét eltörtem, így félő, hogy kifolyik. Szóval kedvenc, nem szárít, nem csíp, egyszóval nem irritál. Gondolkodom rajta, hogy a teljes kiszerelést is megvásárolom, de ha esetleg tudtok valami jobbat azt kommenteben osszátok meg velem! Köszönöm! Tesztet itt találtok,


Ebay-es kulacs

Mióta megrendeltem elég sűrűn ebben hordom az innivalót az egyetemre, nem folyik, egyetlen hibája, hogy a sok mosogatástól lekopott már a felirat róla. Amúgy az évszak kedvence volt, a forró teával együtt.

Remélem még így a tavasz elején is megállja a helyét ez a bejegyzés, és hogy tetszett Nektek. 

Puszi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése