2016. január 11., hétfő

Vichy Normaderm

Sziasztok!

Ma a Vichy Normaderm termékcsalád néhány tagját mutatom be, amit egy csomagban kaptam. 
A csomag három terméket tartalmaz, az első egy mélytisztító gél problémás bőrre (100 ml) a második egy teljes körű hidratáló arcápoló problémás bőrre (50 ml) és egy pórusösszehúzó tonik (30 ml)




Mélytisztító gél problémás bőrre

A gél eltávolítja a felesleges faggyút és a szennyeződéseket szárító hatás nélkül. A bőr tisztának, frissnek látszik - legalább is a dobozon ez áll. 
A termék tényleg nagyon jó, pár nap használat után látható az arcomon a változás, és tényleg nem szárít, lemosás után nem húzódik az arcbőröm, hanem puha, már a hidratáló felkenése előtt is. 
A termék szappan-parabén és alkohol mentes, tehát mindennapi használatra tökéletes. Az illata nagyon kellemes. Könnyen felhabzik a nedves arcon, és nagyon könnyen lemosható.



Hidratáló arcápoló problémás bőrre 

Azt írja a csomagolás, hogy teljes körű megoldás: bőrhibák, kitágult pórusok, fénylő bőr, bőrpír, és egyenletlen bőrszín esetére. 
A gél és tonik használata után használom, általában estére, de ez igazából egy nappali arcápoló. Egyébként már sminkalapnak is használtam, és annak is tökéletes volt. 
Nagyon könnyű a textúrája, gyorsan beszívódik, nem ragad, és azonnali hatása van, nagyon szépen kiegyenlíti a bőrömet. A pórusokat láthatóan összehúzza, és a bőrpírt is enyhíti. A fénylő bőrt is csökkentette már pár nap használat után. Ja és a szeplőimen is halványít egy iciri-picirit.
Parabén-mentes. A hidratáló hatása nekem így télre is elég,






Pórusösszehúzó tonik

Sose szerettem a tonikokat, mert mindig csípték az arcbőrömet, bármilyen érzékeny bőrre való terméket választottam akkor is. Ezért félve használtam először ezt a terméket, de meglepődve tapasztaltam, hogy semmiféle irritációt nem okozott, nem csípet, nem szárított és nem pirosodott ki tőle a bőröm. Bár figyelmeztetnek rá, hogy a szemkörnyékét el kell kerülni, de ott sem okozott irritációt. Nem kell leöblíteni. A termék szintén szappan és parabén mentes. 


Egy szó mint száz Nekem nagyon bejött ez a termékcsalád, igaz még nem régóta használom, de eddig nagyon megvagyok elégedve a hatásával. Valami ilyesmit vártam tőle. 
Azt hiszem ha ezek elfogynak meg fogom vásárolni a nagyobb kiszerelésű termékeket, és talán még a micellás arctisztítójukkal is megpróbálkozok. 

Ti használtátok már a Vichy Normaderm család valamelyik termékét? Mi a véleményetek róla?

Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése