2018. április 8., vasárnap

Vásárlások #jysk #rossmann #dm #pepco

Ez a bejegyzés itt árválkodik kb. 1 hónapja. Nem volt időm megírni. Sajnálom, pedig nagyon jó dolgokat szereztem be akkoriban. Arra gondoltam, hogy mégis megírom, ha nem is ilyen áron, de a legtöbb termék még beszerezhető. Hátha megtetszik valami.

A múlt hónapban (február) elég sokszor látogattam a Jysk-be, minden alkalommal sikerült pár dolgot beszereznem. Mutatom miket.


Ezt az tükör tálcát már hónapok óta nézegettem. Nagyon tetszett. Nem tudom miért. Végül meghozta a gyümölcsét a várakozásom mert 1000 ft-ért vettem meg az eredeti ára helyett.
A tükördoboz helyzet hasonló mint az előző terméknél. Ezt is 1000 ft-ért vásároltam, de ezt ott a boltban láttam meg, és ott szerettem bele.
A kedvenc kosaraim is akciósak voltak, így 800 ft-os áron sikerült belőle beszereznem hat db-ot. Annyira szépek, ráadásul illenek a lakás minden pontjában.

Mostanában leszoktam a Pepco-ról legalább is arról, hogy kétnaponta meglátogassam valamelyik üzletet, azért ha betévedek sikerül jó dolgokat is beszereznem. Az árakra nem emlékszem, ne haragudjatok, de biztosan lehet még őket kapni.


Amire emlékszem, hogy az órát, és a kozmetikaikendő tartót akciósan vettem, de nem emlékszem mennyiért. Az órát már rég kinéztem, az előszobához pont passzol, a doboz meg annyira cuki. A kaspóból és a kosárból is kettőt-kettőt vettem és valami nagyon potom összegért. 



Itt az ideje, hogy szót ejtsek a legjobb és leggyorsabb cipőápolási rutinom főszereplőjéről. Valamikor a tél elején fedeztem fel, és azóta már többet is elhasználtam, ebből a Deichmann gyorsápolóból. Nagyon szeretem és igazán megfizethető az ára, azt hiszem ilyen 800 ft. körül kapható.

A Rossmann-ba is betévedtem párszor és mindig vettem valamit, ami vigasztal, hogy minden akciós volt.


Az Essence kiárusításon vettem három ecsetet, a pontos árakat nem tudom, de mind 300 ft alatt volt. Óriási Rival de Loop kiárusítás volt a Rossmann-ban, így vettem kipróbálásra két sminklemosót, egy színezett krémet, egy sima arckrémet és az arctisztítómhoz fejet. Itt sem emlékszem az árakra, valami olyasmi dereng, hogy a két krém 400 ft/db körül volt a többi meg 200 ft/db, de a lényeg, hogy baromi olcsón jutottam hozzájuk, bár ezek a termékek alapáron sem drágák. A Veet gyantacsíkok is ki voltak árusítva 100 ft/doboz körüli áron. Amit még beszereztem, mint látjátok az az Air Wick Life Scents viaszpaszta egyike, ugye ehhez meg van a kis elektromos párologtatóm is, de az nem feltétel hozzá, viszont én szeretem és használom. 699 ft-ba került és már bánom, hogy nem vettem többet.

A Tesco-ban pár terméket vettem és volt amiből dupláztam, de ez mindjárt kiderül. A lényeg, hogy meglepő módon ezeknek az áraira emlékszem, bár kiárusításban voltak, szóval nem biztos, hogy ilyen formában elérhetőek még.


Ezzel a Brita kancsóval már régóta szemeztem, a vízforralóm is szűrős ás nagyon szeretem. Ezt a terméket hihetetlen, de 1222 ft-ért vettem. A Maxtra Brita szűrőket pedig 2500 ft-ért, ebben 3 szűrő van és kb. 3 hónapig elég. A BioTechUSA kulacsból pedig kettőt is vettem ugyanis nevetséges 199 ft-os áron találtam rájuk. Hogy minek kettő, azt nem tudom, de lényeg, hogy van. :D:D


Szintén a Tesco-ban vettem még egy sampon-balzsam szettet a Garnier új termékei közül, amiket azóta használok, és nagyon szeretem őket. Biztosan veszek még belőlük. Csodát művelnek a hajammal, ha jól emlékszem 699 ft/db áron vettük őket. A Palmolive Magic Softness kézmosójával már régóta szemeztem, de a lélektanihatáromat erősen túl lőtte a 1000 + ft -os ár. Most kiárusításban 300 ft-ért találtam rájuk ugyanis ebből is dupláztam, így kettőt vásároltam.

Természetesen a DM-ben is vásárolgattam ezt-azt. Azt hiszem akciósak voltak ráadásul ezek a kedvenceim, így volt, amit újra vettem, volt amiből tartalékoltam.


Johnson's popsitölrő, szeretem a márka törlőit, legalábbis emlékeimben így szerepeltek, de ez nem remekel. Nem elég nedves és olyan vékony, ahh egyszóval ez nem jött be.



A Nivea kézkrém egy csoda, nagyon szeretem, jól hidratál, gyorsan és hatásosan végzi a dolgát, azt hiszem valami applikációs kuponnal vettem féláron. A Nivea Protect & Care izzadásgátlóját pedig már rég használtam és gondoltam még a nyári nagy meleg előtt ez is elegendő lesz. Már írtam, hogy kb. 1 éve a Rexona Maximum Protect dezodorjait használom, most is van még, de kicsit meguntam őket, pedig nagyon hatásosak. A Balea levendulás habfürdőjéről is írtam már szerintem, de nem biztos. Anya nagy kedvence és néha én is lopok belőle. Kellemes illata van, jól habzik, olcsó, szóval tökéletes termék.


A szokásos Syoss Ceramide Complex hajlakkból is szereztem be egy utánpótlást. Akciós volt, gondoltam legyen belőle, úgyis fogyóeszköz ahogy nagyanyám mondaná. :D

Remélem, hogy még így megkésve is tetszett Nektek ez a bejegyzés. 
Lassan visszatér minden a régi kerékvágásba, és remélem nem leszek így megcsúszva.

Ti miket szereztetek be mostanság? 

,Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése