2018. március 1., csütörtök

Eve Duet parfüm

Nagyon régóta adós vagyok ezzel a poszttal, és a minap miközben használtam a parfümöt, eldöntöttem, hogy megírom. 
Még valamikor októberben jelent meg az Avon új illataként, és megmondom őszintén, ez a kétvégű illat, ami külön-külön és együtt is használható felkeltette az érdeklődésemet. Megrendeltem, és azóta is használom, na de milyen, és mitől is különleges ez a parfüm?


Kezdjük a csomagolásával. Szeretem az ilyen letisztult, nem túl csicsás üvegcséket. Tetszik, ahogy különválasztották a két illatot, mégis valahogy sugallja, hogy együtt is használható. Egyforma üvegcse más-más oldalon. Nehéz üveg csomagolásról beszélünk, ezért nem az a tipikus táskába bedobom darab, bár aki megszállott a parfümök terén mint én, azt ez nem gátolja meg benne, de mindenesetre nem a legkönnyebb parfümöm. Viszont nagyon masszív darab, nem esnek ki a kis műanyag középrészből a parfümök, ugyanakkor nincs szükség óriási erőre sem, ahhoz hogy használni tudjuk bármelyik illatot. 


A világosabb oldal a Radiant elnevezést kapta, melynek a főbb jegyei a mandarin, jázmin, és a vízililiom. 
A lila oldal pedig a Sensual ami rózsabors, éjjeli jázmin, és pacsuli. 

Nekem személy szerint mind a két oldal bejön külön-külön, és egybe is. Ha egyben használom, akkor általában nálam az aranyszínű oldal a dominánsabb. De tényleg nincs gond egyikkel sem. Nehéz leírni, hogy milyen az illat, általában mindenki a Sensual-re szavaz, nekem mégis a Radiant a kedvenc. A különleges citrusos friss illat tökéletesen társul, a Sensual púderesebb, karakteresebb, fűszeresebb illatával.

Ami meglepett, hogy nagyon tartósak az illatok külön-külön, és egymásra rétegezve is. Ennél a parfümnél nem okoz gondot, ha nem dobod be a táskádba, igaz, én ebben a téli időszakban használtam, és a sálamon, valamint a vastagabb pulcsikon reggeltől-estig érezhető az illat. A környezetemben több ilyen parfümöt is ajándékoztam már, mert mindenkinek nagyon tetszik. Nem mondanám különlegesnek az illatot, és mintha emlékeztetne is valamire, de a lényeg az egészben, hogy tetszik, és szeretem használni ebben a őszi/téli időszakban.

Ti megrendeltétek az Eve Duet parfümöt?
Mi a véleményetek róla? Szeretitek? Nektek melyik illat a kedvenc? Együtt, vagy külön?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése