2018. február 5., hétfő

Újévi leárazások azaz mit vettem januárban #dm 1. rész

Nos, még a 2017 kedvencei bejegyzés várat magára, de gondoltam, hogy egy sokkal aktuálisabb posztnak jobban örülnétek. Új évi leárazások... nagyon szeretem őket, de muszáj leállnom, és nem boltról boltra járnom. Lényeg, hogy gondoltam megmutatom Nektek, hogy miket és legfőképpen, hogy mennyiért szereztem be (az árak nyomokban emlékezetet tartalmaznak, ezért nem biztos, hogy mindig pontosak). Ami fontos, hogy mindent a héten vásároltam, tehát elvileg még elérhetőek a termékek. Van olyan is ami nem leárazás, hanem csak szükségem volt rá, így ezeket is megmutatom, hátha kedvet kaptok valamihez. :)

Idén sem bírtam ellenállni, a DM -50%-os karácsonyi csomag akciójának. Kettőt is beszereztem. 

Mixa érzékeny és száraz bőrre való szett (2.300 ft)

Régóta szemeztem már a Mixa termékeivel, és gondoltam most kipróbálom így féláron. A szett tartalmaz, egy kiszáradás elleni micellás vizet, valamint egy gazdagon tápláló krémet ligetszépeolajjal. Ígéretesnek tűnnek, remélem, hogy beválnak majd. Mindenképpen lesz róluk teszt. 

L'oreal Paris szett (2.900 ft)

Nos, ez a szett vásárlása kissé kalandosra sikerült, mert olyat szerettem volna, amiben a Pure Clay Detox maszk van, de olyat egyik DM-ben sem találtam. Viszont, a szett ára szinte visszautasíthatatlan volt, így elhoztam ezt. Tartalmaz egy Revitalift Laser X3 krémet, valamint egy micellás vizet normál, száraz, érzékeny bőrre. Tudom, az arckrém ránctalanító, kiszeretném próbálni, de valószínűleg anyánál fog landolni. De legalább egy ajándék Detox maszk minta volt benne. :)

Akciósan sikerült még beszereznem pár terméket, mutatom ezeket is. Jó-jó tudom, hogy már fürödhetnék a micellásokban, de ritkán kísérletezek velük, eredeti árukon nem biztos, hogy beszerezném a termékeket, de így akciósan szívesebben próbálom ki őket, ha esetleg nem válna be, akkor nem olyan szívfájdalom.


Helia' D micellás sminklemosó víz (500 ft)
Gerovital Plant hidratáló micellás víz (600 ft)

Mindkét termékkel szemeztem már egy ideje. A Helia'D termékeit alapjában véve szeretem, az egyik kedvenc krémem pedig a Gerovital Plant márkától volt, így nagyon nagy reményeket fűzök hozzájuk.


Afrodita Cosmetics Cukorradír (900 ft)

Ezzel a termékkel már pár hónapja szemeztem a testradírok polcain. Gondoltam most akciósan beszerzem. Már ki is próbáltam, teszt hamarosan. Eddig tetszik, bár az illatával nem vagyok teljesen kibékülve, de a hatása a lényeg.


Válogatott termékek akciósan (200-300 ft)

Ezeket a karácsonyi akciós pultról szereztem be, és a fent írt árak között. A szarvasos dísz annyira cuki az eredeti ára egyébként 449 ft volt, így gondolom féláron sikerült megvenni, a kis aranyszínű véleményem szerint kókuszgolyóhoz való papírok annyira édesek, ennyit bőven megért, tekintve, hogy az ünnepek előtt a hipermarketekben mennyiért árulták őket, a kis "mikulás zsák"-ot meg sem magyarázom :). A fotó ragasztóra mindig szükség van, és mostanában annyira ritkán kapok ilyet, ráadásul legutóbbi emlékeim szerint 1000 ft körül mozgott egy dobozzal. 


English Tea Shop No brew like home teafilter válogatás (500 ft)

Nem tudom szó esett-e már róla a blogon de imádom a teákat. Az ETS teáit nagyon szeretem, próbáltam már pár fajtát, és megmondom őszintén ennek a csomagolása fogott meg. Annyira jó ez a kinyitható könyvforma. 



Scholl elektromos talpreszelő (5.499 ft)


Ezer éve szerettem volna már egy ilyen talpreszelőt, de mindig hanyagoltam. Aztán történt egy kisebb pedikűrözésből származó baleset, és így muszáj volt valamilyen reszelő eszközt beszerezni, így sikerült megvásárolni őt. Ha szeretnétek írhatok róla, bár még nem használtam eleget, hogy igazán véleményem legyen a termékről, de a későbbiekben, ha igény van rá, írhatok.

Baby Lips - (299 ft)


Már van két ilyen Baby Lips termékem, és szeretem őket, a teljes áruk olyan 1000 ft körül van, de most egy pár darab le volt akciózva, így megvásároltam egy újabb darabot a kollekciómba.


Ennyit a leárazásokról, és most jöjjenek azok a termékek, melyek a "létfenttartáshoz" szükségesek, vagy nem, de fogjuk rájuk :)


Oral-B fogkefe duopack (500 ft)

Egyik oldalon egész jó véleményt olvastam ezekről a fogkefékről, és gondoltam próbáljuk ki akkor. Szerintem teljesen jó árban volt, és nagyon kíváncsi leszek rá. 


Masszázsszivacs (250 ft/db)

Időként jó lecserélni ezeket a termékeket is a fürdőszobában, bár azt hiszem ezeket eddig nem mutattam meg, de én általában ezt a DM Ebelin márkát szoktam venni jó árban vannak, tartósak, és teszik a dolgukat. 


Palmolive Mint Shake tusfürdő (300 ft)


Nincs igazán szükségem tusfürdőkre, a fel nem bontott tusfürdők ott csücsülnek a polcon. Várják, hogy elhasználjam őket, mégis mindig vásárolok egyet. Legutóbb, több Balea tusi mellett ez a csoda került a kosaramba, egyébként is imádom a mentolos dolgokat, ez valami csoda. Bár valószínűleg inkább a melegebb idő beköszöntével használom majd, de féláron elhoztam, és még kicsit sajnáltam is hogy csak ez az egy volt belőle.

Balea tusfürdő(k) (269 ft/db)

A Limitált kiadásból sikerült beszereznem a Rose Elegance és a White Gloss illatot, ezek tetszenek, biztosan elhasználom még őket a hidegebb évszak alatt. 
Aztán a kedvenc After Sun-ból is sikerült egyet vennem, ennek sosem tudok ellenállni, annyira szeretem. 

Balea gyógynövényes habfürdő levendulaolajjal (400 ft)

Anya kedvencei közé tartoznak ezek a habfürdők. Nekem túl erősek, de anya szereti őket. Gondoltam megmutatom, bár biztosan nem fogok róla írni, mert egyáltalán nem használom.


Egész hosszú bejegyzés lett. Holnap jön a második rész. Remélem tetszett Nektek. Ha van valamilyen termékkel kapcsolatban valami tapasztalatotok, akkor írjatok meg Nekem. Ti miket szereztetek be a leárazások során?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése