2018. február 10., szombat

Újévi leárazások azaz mit vásároltam januárban #tesco #libri #yves rocher #kik #lidl 2. rész

Az előző haul bejegyzésben megmutattam Nektek, hogy miket szereztem be a DM leárazásain, most pedig ahogy ígértem, itt a 2. rész.

A Tesco-ban idén nem találtam túl sok mindent leárazva, a csomagokat is egész magas áron akciózták le, az F&F részlegen is csak az ékszerek között találtam akciós dolgokat. Egyébként nézzetek szét a F&F ékszerei között ugyanis 20-70%-os leárazásokkal találkozhattok.

F&F fülbevaló (3090 ft helyett 927 ft)

Próbáltam ellenállni, de miután egymást követő napokon folyton ennél a fülbevalónál kötöttem ki, így anya megajándékozott vele. Annyira tetszik, nekem hétköznapi elegánsabb viselethez is tökéletes, és alkalomra is, lényeg, hogy nagyon tetszik, és nem bántam meg.


F&F Home 27 db-os gyertya (149 ft/csomag)

Két illatot választottam az egyik a Sparkling Snow egy nagyon kellemes télies, mint a neve is mondja. Egyáltalán nem tolakodó, kellemes, könnyed illat így, csomagoláson keresztül, de használatközben még nem tudom milyen. A másik pedig az Apple Strudel aminek meglepő módon almás kalács illata van. Ez sokkal erősebb, intenzívebb illat így csomagoláson keresztül is. Rengeteg teamécsesem van, de ennyiért még a legolcsóbb boltokban sem veszek, pláne nem 27 db-ot.



Csomagolópapírok (80 ft/db)

Gondoltam az idei szezonra. Természetesen ez is Tesco-s szerzemény, ilyenkor szoktam betárazni, a következő szezonra.



Rozsdamentes tortalapát (104 ft)

Nem akartam a szememnek hinni, amikor megláttam, hogy ennyiért árulják, majd az árleolvasó megerősített az árban, így gondoltam ennyiért simán megéri, amúgy is néztem már a Pepco-ban, de mindig úgy voltam vele, hogy majd-majd, és tessék itt van, megérte várni. 


Palette Perfect Care hajfesték 678 Rubintvörös (999 ft/2db)

Egyet fizet kettőt kap akcióban vásárolhatóak meg a márka hajfestékei egészen a hónap végéig. Szerintem remek árban vannak, tiszta Glamour-napok. Ez a kedvenc színem mostanában.


Brado Life fertőtlenítő kendő (249 ft)

Mostanában sajnos elég sokat járunk kórházba, így gondoltam nem árt ha van belőle a táskámban mindig pár darab. 


Pampers popsitörlő (359 ft)

Több csomaggal is vettem, mert nagyon jó árban volt a Tesco-ban. Ezek váltak be a legjobban nálam. Sminklemosáshoz, kéztörléshez, sminktermékek tisztításához, mindenhez. 


Dove Original spray (599 ft)

Újra visszatértem a régi kedvenchez, őszintén szólva, hiányzott az illata, csak ezért vettem újra. Szokásos Dove hatás, jó ár, és szereti a bőröm. :)

Libri:


Lakatos Levente SZIGOR II-III. kötet (3599 ft/db)

Láthattátok a mit kaptam karácsonyra bejegyzésemben, hogy megkaptam Lakatos Levente Szigor című sorozatának az első részét, amit kb. 1,5 nap alatt elolvastam, így már sejtettem, hogy a többi kötetet is be fogom szerezni, a Libri-ben most fut egy olyan akció amiben a sárga címkés könyvek közül a második féláron van. Szerencsémre mind a két kötet az akcióban részt vett, így megint csak szüleim közreműködésével hazahozhattam őket. 

A Kikben vásároltunk anyával pár leárazott karácsonyi dekorációt, kelléket és egyéb dekorációkat.



Párnahuzat (150 ft/db)

A vendégszobába szerettem volna a sima fehér párnákra valami színesebb huzatot, nos mivel a barna árnyalatok tökéletesen illenek oda, így ez ajándék volt ennyi pénzért.


Karácsonyi dekoráció (290 ft/db)

Vettünk pár kisebb kelléket is, mind 290 ft-ba került. 

Yves Rocher:



A kedvenc alapozómat vásároltam meg, melyhez ajándékba kaptam egy testápolót. Az alapozó kedvezménnyel 2500 ft körül volt. 

LIDL:



Nedves fertőtlenítő kéztörlő (99 ft)

Most próbáltam ki először, és nem olyan rossz főleg ennyiért. Nem nyújt többet mint más ilyen kendők, de kevesebbet se. Szerintem ár/érték arányba megéri.



Cien sminklemosókendő (399 ft)

Egyik kedvencem ez a sminlemosókendő, nagyon jó árban van, és nagyon hatékony. Ha lusta vagyok, akkor mindig ehhez nyúlok :)

Ti miket szereztetek be januárban? Volt kedvenc akciótok? Nekem a DM-es -50% azt annyira szeretem minden évben.

Puszi Nektek!


Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése