2018. február 8., csütörtök

Eucerin - AtopiControl testápoló és tusfürdő

Rendszeres, és tudatos bőrápolás az atópiás bőrgyulladás kezelésére... állt a trnd.hu által küldött jelentkezési kuponon, melyet január közepén kaptam meg. Az indulócsomagban saját használatra két teljes kiszerelésű termék volt. Már bő három hete használom a termékeket, így mivel hamarosan zárul a projekt gondoltam megírom a tesztet.


Először is beszéljünk arról, hogy mi is az atópiás bőrgyulladás, és mi közöm van nekem ehhez...
A bőrgyulladás szakszerű leírásához a kapott tájékoztatóanyagot használom.
Tehát, az atópiás bőrgyulladás krónikus, hosszan tartó bőrprobléma, mely csecsemők, gyermekek, és felnőttek arcán és testén jelenik meg. Tünetei esetenként eltérőek lehetnek. Tipikus tünet többek között a bőr visszatérő gyulladása, melyet erős viszketés kísér. Mi okozhatja? A kutatások azt bizonyítják, hogy az atópiás bőrgyulladás örökletes betegség (szénanátha, asztma, stb.). Mint fent említettem, hogy arcon, és testen jelenhetnek meg, az arcon szinte bárhol, a testen általában a nagyobb ízületek hajlatában jelenhetnek meg.  Az gyulladás tipikusan két ciklusban jelentkezik: az időközi (nem akut) és az akut (gyulladásos) ciklusban. Változó periódusokban, különböző intenzitással és egyénenként változó formában jelenhet meg. Tehát ez azt is jelenti, hogy vannak tünetmentes fázisok is. 
A fent említett problémára kínál megoldást az Eucerin AtipoControl termékcsaládja.  
Sajnos, én is érintett vagyok ebben a problémában, anyai ágon öröklött asztmám van, és ehhez sajnos társul a nagyobb hajlatokban a viszkető, égető, érzékeny, száraz bőr. Így úgy gondoltam, hogy mindenképpen jelentkezni fogok, és szerencsésen be is kerültem a tesztelők közé, tehát nézzük, hogy mit is nyújtott nekem ez a termék család.

Eucerin AtopiControl Lipid-Olajtusfürdő:

Az első fázis. Az olajtusfürdő. Nagyon "féltem" ettől a terméktől, bár alapvetően szeretem az olajos ápoló termékeket, mégis tartottam attól, hogy fog az olaj a vízzel kombinálva hatásos eredményt mutatni. Értelmetlen volt a félelmem, tökéletesen lehetett használni ezt a terméket zuhanyzás, és fürdés közben is.

Gyengéden tisztít, nagyon jó "krémes" állaga lesz zuhanyzás közben. Általában nálam télen fordul elő a fent említett bőrgyulladás, és már zuhanyzás közben éreztem, hogy nyugtatja a viszkető, égő bőrt. Puhább, és simább lett a bőröm. Használtam zuhanyzásközben is és fürdéshez is, bár nem habzik a kádban, de nagyon jó nyugtató érzés a kádban ülve. Tulajdonképpen maga a tusfürdő használata után is érezhető a változás, de teljes a testápoló használatával lesz a hatás. Egyetlen negatívuma, hogy az olajos állaga miatt mindig kicsit többet nyom az ember mint amit kellene, így nem túl takarékos.


Eucerin AtipiControl 12% Omega zsírsavas testápoló:

Miután szárazra töröltem a bőrömet, minden második este hidratáltam még a bőrömet a testápolóval. Igaz, hogy ezeken a részeken száraz, és gyulladt a bőr, mégis a tusfürdő használata után úgy éreztem, hogy elegendő ha csak minden másnap használok hozzá testápolót, és végül is nekem így is megoldást nyújtott a problémámra, de azért fontosnak tartottam, hogy kitérjek erre is. Csökkentette a kipirosodást, gyorsan beszívódott, és nem hagyott ragacsos érzést egy pillanatig sem. Az állaga nagyon jó, közepesen sűrű, pont megfelelő. Nem kell túl sok belőle, sőt a tusfürdővel ellentétben igazán gazdaságosan lehet használni. 

A termék innovációja az omega-6 zsírsavak magas koncentrációjának és a bőrnyugtatással rendelkező licochalcone hatóanyagnak köszönhetően megnyugtatja és ápolja a bőrt. 


Összegezve mind a két termékkel elégedett vagyok. Nagyon jól helyrehozták a gyulladt ciklusból a bőrömet, és most úgy tűnik tünetmentes vagyok pár napja. Nekem pontosan a könyököm, a könyökhajlatom, és a térdhajlatom a legproblémásabb terület. Elsősorban ezeken a területeken használtam, aztán kb. 1 hete a bőröm más részein is elkezdtem használni, szépen kisimult tőle a bőröm, és nagyon jó puha lesz tőle mindenhol ahol használom.

Egy termékről szeretnék még pár sort írni, ezt a terméket tovább ajándékozás céljából kaptam, ám mivel anyának is ilyen problémája van, miután kipróbálta közölte, hogy nekem is ki kell. Az fülem mögötti részre tökéletes volt, sokkal jobban bevált ez a termék mint a testápoló. Ez a termék az AtopiControl SOS bőrnyugtató krém, ennek egy 7 ml-s változatát használjuk anyával ketten, de valószínűleg megvásároljuk a teljes kiszerelést is. Valószínűleg fogjuk még használni a termékcsalád tagjait, bennünket meggyőztek. Segített a termékcsalád, és ami a legfontosabb, hogy gyorsan segített, kb. 1 hét után érezhető volt a különbség más erre ajánlott termékekkel szemben.


Klinikai és bőrgyógyászati tanulmányok igazolják: nagyon jó hatékonyságú és bőrtolerabilitással rendelkező termékek, melyek használata ajánlott az atópiás bőrgyulladással rendelkező számára.

Minden termék illatanyag - paraben - és színezőanyagmentes. 

A testápoló teljes ára*: 4990 ft (250 ml)
A tusfürdő teljes ára*: 4.690 ft (400 ml)

* ajánlott fogyasztói ár.

Köszönöm a trnd.hu csapatának, hogy tesztelhettem a termékeket. Engem megvettek! :)

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése