2017. december 30., szombat

Avon rendelések november-december

Úgy gondoltam, hogy megmutatom Nektek, így az év utolsó előtti napján, hogy miket rendeltem novemberben és decemberben az Avonból. Tudom, tudom, a legutóbbi termékes bejegyzéseim is Avon termékekről szóltak, de a Glamour-napok óta nem nagyon vásároltam, hiszen mint láthattátok akkor jócskán bevásároltam mindenből.
NOVEMBER


Mark folyékony matt ajakrúzs - Whipped Latte 1.299 ft

Pár bejegyzéssel ezelőtt már írtam Nektek ezekről a rúzsokról. Ezt a bejegyzést itt olvashatjátok, nagyon megszerettem, biztosan mondhatom, hogy 2017 egyik kedvence. Ez az árnyalat nem biztos, hogy az én színem, de ezzel sincs minőségi kifogásom. A januári katalógusban 1.299 ft-ért rendelhető.


Mark Magix HD sminkfixáló púder 1.899 ft

Régóta szerettem volna, ezt a púdert, de volt még egy ilyen kiszerelésű porpúderem a Catrice-től így gondoltam megvárom, míg elfogy. Nos, miután elfogyott, rögtön megrendeltem, és nem bántam meg. Nagyon-nagyon szeretem, tökéletesen mattít, és fixál. Januárban akciós áron rendelhető meg 2.499 ft-ért


True Supreme Nourishing tápláló ajakrúzs - Perfect Pink
True négyes szemhéjpúder - Mocha Latte

A Black Friday keretein belül kedvenc vásárlóm rendelt tőlem, és nekem adta az ajándék termékeket, mert ő nem használ sminkeket. Szóval innen is köszi! :) Egyébként a paletta elérhető az aktuális kampányban 1.399 ft-ért.

DECEMBER


Luxe szemfestékpaletta - Colombian Queen 2.399 ft

Megfogadtam, hogy minden év karácsonyán rendelek egy Luxe palettát, tavaly sajnos nem sikerült, ha jól tudom nem volt akkor a katalógusban. Imádom ezeket a palettákat. 
Itt olvashattok a Cocoa Couture palettáról. 


Intim lemosó 699 ft

Évek óta az Avon intim lemosóit használom, és bár a rózsaszín a kedvencem, elnéztem a cikkszámot, és ezt rendeltem, remélem befog válni, mert a zöld elég nagy csalódást okozott.


Avon Attraction parfüm 1.999 ft

A kedvencek kedvence. Imádom ezt a parfümöt. Itt olvashattok róla. Időről időre újra rendelem. Bár megfogadtam, hogy nem rendelek parfümöket, de erre nincs mentségem, egyszerűen ez a kedvenc, na meg az Alpha de az jelenleg van itthon. 

Ti miket rendeltetek az előző kampányokból? Van valami új kedvencetek?


Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése