2017. október 18., szerda

Óriási elfogyott termékek 4. rész - lábápolás, fogápolás, egyéb

Itt a 4. rész az elfogyott termékekből ez még a nyári kiadás. Azóta már nagyon sok minden elfogyott, és szeretnék már azokról is írni, így ennek a bejegyzésnek már nem most hanem augusztusban lett volna helye a blogon. Mindegy, ha már megírtam, és összegyűjtöttem azért posztolom, remélem nem baj, de hátha van olyan termék amivel még most ismerkedtek, vagy tervezitek a megvásárlását.


Vevay lábápoló krém

Nem volt rossz, de nem az igazi, jól hidratált, de nekem inkább az állagával volt bajom, folyékonyabb állaga volt, és én lábápolásra jobban szeretem a vastagabb, nehezebb krémeket. Szükségtől jó lenne, de egyébként nem venném újra. Az illata viszont kellemes mentolos.

Balea csillámfényű lábápoló krém

Nem tetszett igazán, nem csillámfényű, hanem csillámos krém volt, párszor használtam, de nem láttam értelmét hogy a talpam csillámos legyen, puhított valamennyit, de nem volt ez sem az igazi. Nehezen szívódott be, és ragacsos érzést hagyott, végül anya használta el. Nem venném újra.

Avon Foot Works hidratáló lábápoló krém

Az illatával és a hatásával is megvoltam elégedve, bogyós gyümölcs- vanilia illatú volt, használtam hozzá a lábradírt, és nagyon puhává tette a sarkamat, és az egész lábfejemet. Hamar és könnyen beszívódott, és sokáig éreztem az illatát. Azt hiszem ebben az illatban már nem kapható, de alapjában véve szeretem a Foot Works termékeket így biztosan rendelek még hasonló termékeket.



Himalaya Herbals fogkrémek

Ez egy sima kiadás volt nem fehérítős, semmi extra. Nagyon szerettem. Nagyon jó összetevői vannak. Azóta is ezt használom, viszont a fehérítős változatát. Biztosan újra veszem még.

Colgate Triple Action fogkrém

Igazából nem szerettem ezt a fokrémet, és rákellett jönnöm, hogy nem szeretem a Colgate termékeit, legalább is még sosem találtam meg azt ami bevált volna, ez a termék szinte szét csípte a nyelvemet, és az egész számat így körülbelül fél tubusnyi után anya használta el, neki nem okozott semmi tünetet. Ezt biztosan nem venném újra.

Signal White Now fogkrém

Szerettem, de igazából ugyan azt a hatást nyújtotta mint a Himalaya fehérítős fogkrémének, de annak az összetevői sokkal bíztatóbbak. Ha váltani szeretnék biztosan erre fogok. Mert tényleg szerettem. Hatása is volt, de emellett nagyon jól tisztított. Tehát újra venném.



Anew minták

Tulajdonképpen egyiket sem szerettem igazán. Illetve ezek a minták túl kevésnek bizonyulnak egy korrekt vélemény kialakításához. Így ezek nem lettek a szívem csücskei, de ez nem azt jelenti hogy ha egyszer jó árban rájuk találok a katalógusban, akkor nem vásárolom meg. 



Pampers, Libero popsitörlő

Tulajdonképpen nem tudom melyiket szerettem jobban. Talán a Pampers-t, mert puhább, viszont a Libero nedvesebb volt. Ajj nem tudom. Mind a két fajtát újra vásárolnám. Mint láthatjátok, több csomaggal is elfogyott mind a kettőből, így ez is megerősíti, hogy nem tudok dönteni.



Babylove, Baby Care popsitörlő

Egyiket sem szerettem. A Babylove-hoz sok reményt fűztem, mert általában szeretem a DM sajátmárkás termékeit, de ez nem jött be túlságosan. A másik ami az Aldinak a sajátmárkás popsitörlője meg valami borzasztó, ahhoz képpest, hogy a másik sajátmárkás törlőjét nagyon szeretem.



Szépség ital

Tavasszal fogyott el, de valahogy elkallódott. 5 napra volt elegendő, és ezalatt az idő alatt a bőrömön megszűntette a száraz foltokat, és a körömnövekedés is beindult. Remélem találok még belőle, és nem szüntették be. Újra venném. 

Yves Rocher folyékonyszappan

Nagyon szerettem mind az illatát, mind a hatását. Puhává és selymessé tette a kezeimet. Hosszan tartott az illata. Kevés kellett belőle, jól habzott, és jól tisztított. Újra venném. Remélem ez a kiadás idén télen is kapható lesz. 



Ebelin körömlakk lemosó

Láthatátok csalódások között. Utáltam. Nem is akarom húzni. Nem venném újra. Sokat kelett vele vacakolni, és nagyon szárított.

Isana körömlakklemosó

Ez a kedvenc, évekóta. Sokszor újra vettem, és újra is fogom. Szerintem egy klasszikus termékről van szó, nagyon sokan ismerik és szeretik, én is beállok a sorba, mert nincs ellene kifogásom.

Moyra körömerősítő folyadék

Szerettem, és újra is vettem, mindig ezt használom a barackosat az a kedvenc. Nem nagyon próbáltam még mást, mert nincs rá igényem, hiszen ez tökéletesen bevált.


1. rész: http://reginabeauty.blogspot.hu/2017/07/oriasi-elfogyott-1resz-arcapolas-ujra.html

2. rész: http://reginabeauty.blogspot.hu/2017/08/oriasi-elfogyott-termekek-2-resz.html

3. rész: http://reginabeauty.blogspot.hu/2017/08/oriasi-elfogyott-termekek-3-resz.html



Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése