2017. augusztus 18., péntek

Szépségápolási haul azaz mostanában vásároltam 2. rész

Itt a második része az óriási vásárlásaimnak. Ebben leginkább a szépségápolásba tartozó termékeket mutatom be. Sajnos az árakra nem emlékszem minden esetben pontosan, de megpróbálom megsaccolni. Egy rész még várható, abban a sminkeket fogom megmutatni. Remélem a héten arra is sor kerül. 


A Tesco-ban vannak most ezek a nagyon szép csomagolású kozmetikai kendők, amikből több dobozzal is vettem, igazából nem tudtam választani, olyan 300 ft/ doboz áron árulják teljesen áron, de én akciósan vettem valamivel olcsóbban.


A Lidl-ben vettem ezt a Cien márkájú sminklemosó kendőt, ami parfüm mentes, és érzékenybőrre ajánlják, és erre pontosan emlékszem 399 ft volt. Nagyon jó, biztosan veszek még belőle, erős, vastag, eléggé nedves, nagyon megszerettem.


Az Euro Kaiser-ben vettem két csomag ilyen Huggies popsitörlőt, és 2-300 ft-os árához képest nagyon megvagyok vele elégedve, masszív, vastag, bár lehetne nedvesebb, de pici micellásvizet, vagy sminklemosót mindig használok hozzá és így pont jó.


A Penny-ben vettem egy kozmetikai kendőt, mert az Aldi-ban amit szoktam elfelejtettem, és bekell hogy valljam, nagyon jó, sokkal puhább mind az Aldi-s tesója, azt hiszem ha valamivel drágább is, ezt fogom venni. Olyan 3-400 ft között van, de tényleg nagyon jó.


Az Euro Family-ben vettem 2-300 ft-ért egy csomag gyantalehúzó csíkot, ami nem lett a kedvencem, nagyon könnyen szakad, és nem is tépi le rendesen a gyantát, így ennek, egy nem vált be bejegyzésben a helye.


A Rossmann-ban akciósan a pénztárnál vettem egy csomag Domol sajátmárkás fertőtlenítő higiéniai kendőt, amit nem igazán nyerte el a tetszésemet, biztosan nem veszek ilyen többé még akkor sem ha 
199 ft-ba kerül.


A DM-ben még valamikor júniusban újdonságként jelentek meg a Zewa fresh to go kézfertőtlenítő kendői, amiket nagyon megszerettem, nem ragad, nem tapad, erős, és jó illata van. Nem szárít, így azt gondolom, hogy azt a 250-300 ft-ot teljesen megérte, biztosan újra fogom még vásárolni.


A Vichy partner patikákban lehetett Vichy utazó/próba csomagot vásárolni. Sajnos a környékünkön nem találtam, de mégis sikerült beszerezni, egyik barátnőm segítségével. Ha jól emlékszem 1.999 ft-ba került. Mindent kipróbáltam már, és hamarosan érkezik a teszt. 


Beszereztem pár Kallos terméket is. Többek között a szokásos hajlakkot, ami óriási kiszerelés, és fodrászat illata van, és ameddig rövidebb a hajam nagyon jól megfogja, sajnos ha hosszabb akkor már kevés, de ár/érték arányban megéri az árát, és hát többször rövidebb a hajam mint hosszabb. 1.500 ft körül van. 
A Latte sampon csak azért került be a kosaramba, mert a régóta keresett Latte hajpakolást megtaláltam. A sampon 690 ft-ba került és 1 literes kiszerelés, a hajpakolás pedig olyan 1000 forint körül volt, és szintén 1 literes. Féltem, hogy hamar megfogom unni mire elhasználom, de eddig egész jóban vagyok velük, pedig már több mint egy hónapja használom őket.


A körmözéshez is szükségem volt pár dologra, így vettem egy Perfect Nails Ice gél zselét. Jó pár Crystal Nails reszelőt is vettem a kedvenceimből, és két Moyra termék is beugrott a kosaramba, egy körömágyápoló olaj, és egy egyszerű fekete körömlakk. A zselé 3100 ft-ba került, a reszelők 390 ft/db áron elérhetőek az olaj és a lakk egyaránt 490 ft-ba került.


Több Balea tusfürdőt is beszereztünk anyával a nyárra, leginkább a limitált kiadásból válogattunk, szokásos 269 ft-os ár, és szokásos Balea minőség.


Szerettünk volna anyával egy könnyed nyári testápolót, és így erre a Balea Med testápolóra esett a választásunk. 4-500 ft-ba került, és tényleg nagyon könnyed, gyorsan felszívódik, és jól hidratál.


A következő termék tipikus példa arra, hogy ha férfi vásárol. Apa vett egy sampont magának, és hát nem felelt meg az igényeinek. Nekem bejön, jól hűsít a mentoltól, és kellemes illata van a lime-tól. Nem tudom mennyibe került, de biztosan 1000 ft-tól olcsóbb volt, a múltkor láttam akcióban 600 ft körül.


Még két tusfürdő került hozzám az utóbbi időben. Az egyik az Original Source tusfürdője ami akciós volt a Rossmann-ban és 400 ft-ba került. A másik egy Isana Kuba tusfürdő amit egy kuponnal nyertem, és erre a limitált nyári kiadásra esett a választásom.


Legutóbbi Rossmann-os garázdálkodásomkor akciós kedvencekre bukkantam. A Rexona Maximum Protect dezodor óriási kedvenc és 1000 ft körül volt. A Garnier kétfázisu sminklemosója tökéletes az igényeimnek teljesen megfelel, és 599 ft-ba került. Továbbá a Taft Carbon Force hajformázója is csak 700 ft-ba került, a HeliaD testápoló pedig 6-700 ft-ért volt egy hétvégi akcióban, tökéletes testápoló évek óta nagy kedvenc.


A Tesco-ban a Töpfer babaápolási termékek párszáz forintra voltak kiárusítva, és miután meggyőződtem róla, hogy nem szavatossági probléma áll a háttérben, beszereztem pár terméket. 2 db 50 faktoros arckrémet, egy hidratáló krémet, egy babaolajat, és egy hintőport. Minden termék 400 ft alatt volt, de nem emlékszem pontosan mi mennyibe került. 


Régóta fájt a fogam ezekre a Dove olajokra, de közel 2-3000 ft-os árat nem voltam hajlandó kiadni érte. A Tesco-ban 350 ft-ra kiárusították, és miután itt is ellenőriztem a szavatosságot kettőt vettem belőle, mivel csak annyi volt. Azóta már egyet majdnem elhasználtam, és nagyon szeretem. Remélem belefutok még valahol akciósan még ha nem is ennyire akciósan de olcsóbban mint az eredeti ára.


A Müller-ben az utazó termékek 100 ft-ba kerültek, így vettem egy Nivea testápolót, és egy L'oreal micellásvizet. Tökéletes utazásokhoz, és egyébként is oda vagyok ezekért a mini termékekért. 


Szintén a Tesco-ban találtam rá ezekre az Equilibra Dermo olajokra, amik egész sok mindenre kínálnak megoldást. 450 ft-ba kerültek és utána néztem az eredeti ára 3000 ft felett van. Remélem jók lesznek, most a Dove olaj után biztosan egy ilyet fogok kibontani, és akkor jöhet a teszt. 


Ezeket sikerült mostanság beszereznem, a mostanság az a nyár nagy részét foglalja magába.

Nektek van valami kedvencetek a fenti termékek közül?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése