2017. augusztus 2., szerda

Home, dekor haul azaz mostanában vásároltam 1. rész

Nem szoktam ilyet, de mostanában annyira sok mindent vásároltam, hogy muszáj voltam részletekre bontani, hát íme az első rész a Home dekor szerzemények. Betegesen járom a Pepco-kat és valahogy mindig találok fillérekért valamit amit nem tudok otthagyni. Ráadásul most sok akció volt.


Ezt a két üvegtáblát sem tudtam ott hagyni, főleg úgy hogy 360 ft/db áron kacsintgattak rám. A fekete talán jobban tetszik, az arany színű elegánsabb így mind a ketten hazajöttek velem.



A kedvenc feliratommal is vásároltam egy táblát ami szintén 360 ft-ba került.



Elsőre furcsa lehet ez a két beton/betonhatású feliratos tömb, de élőben egész szépek, és 80 ft/db áron szereztem be őket. Hát ennyiért szerintem simán megérik, ha más nem majd fotózáshoz jók lesznek.



Ezt a Love feliratot már rég kinéztem magamnak, de valahogy sosem volt eszemben/ a szemem előtt amikor a Pepco-ban jártam de most megláttam és megvettem 720 ft-ba került.



Vettem egy cuki noteszt 150 ft-ért tökéletes felírni a hétköznapi dolgokat, recepteket stb. Tényleg ilyen felírós kis cukiság.


A kedvencem az összes közül, ez a fiókos kis tárolódoboz. 1.020 ft-ért vettem és nagyon szeretem, tökéletesen elnyeli az apró kacatokat (szemöldökcsipesz, sminkszivacsok stb.) Sokkal rendezettebb azóta a polcom. Ennyi pénzért pedig... nem folytatom.


Két üvegvágódeszkát is választottam akciós volt 360ft/db áron dobáltam be őket a kosaramban, a felső különösen tetszik. 



Egy kis virágboltban vette Nekem anya ezt a kis kalitkát 390 ft-ért, és már én antikoltam le, egyébként teljesen fehér volt.



A KIK-ben választottam egy Dream feliratot ami 620 ft-ba került, és leginkább fotózáshoz, őszintén szólva ennél olcsóbban nem találtam, de még így is bőven megérte az árát.



A JYSK-ben akciósak voltak a képkeretek így 250 ft/db áron sikerült a kosaramba dobni két 10*15-ös fehét képkeretet. Képkeretből sosem elég. Bár őszintén szólva nem a legstabilabbak, sőt hogy őszinte legyek elég gagyik, a Pepco-s képkeretek sokkal jobbak és kb. teljes áron kerülnek ennyibe, nem akciósan.



A képkereteknél maradva a MÖMAX-ban láttam meg ezt a keretet 888 ft-ért ennyiért igazán megérte, bár a Pepco-s képkeretek ezt is lepipálják, de tényleg ár/érték arányban megérte, és mint látjátok már be is laktam :)



Ezt a kalitkás díszt 230 ft-ért vettem szintén a MÖMAX-ban. Annyira megtetszett ez a púderes árnyalata, ez tipikusan olyan kiegészítő ami egész évben díszítheti a lakást.



A TESCO F&F Home részlegén óriási kiárusítások voltak így vettem két csomag gyertyát 267 ft/cs. áron. A gyertya fogyóeszköz, főleg ősszel-télen, így gondoltam előre betárazok.



Szintén az F&F Home leárazásainál találtam két csomag potpourri-t. Készüljetek! Nem viccelek, de nevetséges 18 ft/cs áron. Ennyiért ha 10 lett volna is mindet megveszem, de csak kettő volt, így csak ennyit vettem. :)


A Tesco-ban láttam meg majd 3000!!! ft-ról leakciózva 699 ft-ra ezt a szettet, ami egy kulacsból, és egy ételtartódobozból áll. Szerintem annyit simán megért. 


A dekorelemek egy részét már mutattam, de a polc most a lények a Praktiker-ben vásároltunk két lebegőpolcot 2.499 ft/db áron. Stabilak, masszívak, és szépek :)


Aminek a legjobban örültem az egy régi vágyam volt, de valahogy mindig lebeszéltem magam, és mást vettem helyette. Most a Marketworld.hu oldalán böngészve beleszerettem ebben a Dolce Gusto Krups Oblo kapszulás kávéfőzőbe, amihez pár kapszulát is rendeltem, és jelentem nem bántam meg, és nagyon élvezem ezeket a kávékülönlegességeket.

Ezeket sikerült mostanában a HOME kategóriába mostanában beszereznem, mostmár csak egy festés, és egy alapos lomtalanítás vár rám, majd szeptember elején egy újabb visszacuccolás az albiba, addigra minden a helyére kerül.

Ti miket vettetek mostanában?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése