2017. július 31., hétfő

Avon szerzemények június-július

Elég régen volt már Avon szerzeményes poszt, és ez annak köszönhető, hogy júniusban-júliusban nem igazán sikerült sok terméket beszereznem az Avon-tól, de gondoltam, megmutatom ezt a párat, mert az augusztusi katalógust elnézve onnan egy egész szép bejegyzésre való termékcsokrot fogok tudni összerendelgetni. 


Először is kezdjük a júniusi termékeket, két egyforma terméket rendeltem, csak különböző színben. Ezek a Mark tégelyes szemhéjpúderei közül a Forever Bronze és a Totally Taupe árnyalatokat. Rendkívül kedvező áron tudtam megrendelni őket pontosan 699 ft-ba került egy termék.
Sok jót olvastam róla, de úgy voltam vele, hogy azt a két árnyalatot választom ki amiket biztosan használnék, így esett a választásom erre a két árnyalatra.

Totally Taupe

Forever Bronze


A júliusi kampányból szintén két terméket rendeltem. 

Az Avon True Nutraeffects Ragyogást kölcsönző színezett hidratálója SPF20 volt az első termék amit kiválasztottam mert nagyszerű áron volt rendelhető 899 ft-ért. Egyébként még az augusztusi kampányban is érdemes rá lecsapni, mert 999 ft-ért rendelhető. 


Az Avon augusztusi újdonsága lesz ez a termék, mégpedig a Mark. tégelyes szemöldökformázó gél-je amit 1.099 ft-ért rendeltem és bevezető áron 1.199 ft-ért tudjátok majd megrendelni a következő kampányból. Ez a Dark Brown árnyalat, előjáróban annyit, hogy tökéletes a formulája nagyon szeretem már ezután a pár használat után is.

Ezeket rendeltem mostanság, de azért egész sok sminkkel gyarapodott a készletem. Lassan utolérem magam mindenben, és megmutatom Nektek ezeket is. Ez a hónap úgy elrepült, hogy nem is értem hova tűntek a napok. Igaz sokat melóztam bár sokak szerint az itthoni munka nem munka, de azért egész rendesen lefoglaltak ezek a tevékenységek.

Remélem élvezitek a nyarat! Pihenjetek azért a sok teendők között! 

Ti miket rendeltetek mostanában?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése