2017. június 7., szerda

L'oreal True Match alapozó #l'oreal


Egy ideje már szemezgettem a L'oreal True Match alapozóival, de valahogy mindig másra esett a választásom, egy-egy kupon akció alkalmával, teljes áron meg nem szerettem volna 4.500 ft-ot költeni úgy, hogy erről az alapozóról egész megosztó véleményeket olvasok, és hallok. De most az elmúlt Glamour, valamint Joy- napokon beszereztem egy-egy árnyalatot. 


Mint feljebb is írtam két árnyalatot választottam az egyik a 2.R/2.C Rose Vanilla amit tökéletesen az én színem, a másik pedig a 3.D/3.W Golden Beige ami az önbarnítós színemnek felel meg nagyjából, bár még akkor is kell rajta picit világosítanom.


A csomagolását tekintve masszív üveg csomagolása van, nagyon könnyű a pumpa része, könnyen kinyerhető belőle a termék. A kupak része könnyen rákattan az üvegcsére, elég biztonságos, nem kell félni, hogy magától leesik. 



Az alapozó állaga könnyed, folyékony. Ez megkönnyíti a felvitelét, és pillanatok alatt szépen, egyenletesen ellehet dolgozni, így sietős reggeleken ezért nyúlok legtöbbször. Körülbelül egy pumpányit szoktam használni belőle, ez pontosan elég az egész arcomra.  Egész szépen fed, -bár nem mondanám erős fedésnek inkább egy közepesnek - de a Catrice Camouflage krém korrektorával szép, egyenletes, enyhén matt, végeredményt nyújt. Az extra bőrhibákat korrektor nélkül sajnos nem fedi el, de a szeplőimmel, és a pirossággal mindenféle aládolgozás nélkül megbirkózik. A színe nem oxidálódik, felviszem és később is ugyan az az árnyalat lesz, mint amit felvittem. Nem a legjobban építhető alapozóm, de ha ügyesen, és gyorsan bánunk vele, akkor erre a tulajdonságára is kaphat egy pipát.



Tartalmaz B-és E-vitamint, valamint az alapozó olaj- és parfümmentes, aminek én külön örülök. Széles szín választéka van a terméknek, tónushoz illően.


A 3.D/3W árnyalat tulajdonságai megegyeznek a fenti termékkel, könnyű eldolgozni, és a fedése is ugyan az a közepes fedés. Amiért ezt az alapozót még is szeretem, és megvettem, az a benne található apró aranyló csillámok, amiket a nyári bulikban nagyon fogok szeretni, már előre tudom.
Nem discogömb effektus, hanem egy szép visszafogott természetes csillogás, de mégis valami extra, a többi alapozóhoz képpest. 


Mindkét termék nekem sminkalappal a tartós kategóriába sorolható, egy egész napot kibírnak még ebben a melegebb időben is, és remélem a nyári 40 fokokban is megtartják ezt a szokásukat. Egyenletesen, és szépen kopnak, és bár enyhén mattra száradnak az arcomon lévő - mostanra hála az égnek egyetlen- száraz foltot sem emelik ki. 
Nem neheíti el a bőrt, olyan mintha nem is lenne rajtam alapozó. Nem ragad a felvitele után púderes fixálás nélkül sem, és ami még nagyon nagy piros pont, hogy nem ül bele a ráncokba.

Mindent összevetve nem bántam meg, hogy beszereztem ezt az alapozót, és valószínűleg teljes áron is beszerezném, remélem nem lesz velük gond ezután sem, és akkor azt hiszem évekig hű társam lehet.

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése