2017. április 17., hétfő

Extra Lasting rúzs #Avon

Talán ősszel rendeltem még valami akcióban két Extra Lasting rúzst az Avontól. Kíváncsi voltam erre a kiadásra is, mert bár alapvetőleg szeretem az Avon rúzsait, ezekről jót is rosszat is olvastam, és kiváncsi voltam, hogy, mennyire lesz tartós, és mennyire pigmentált. 


A csomagolása szerintem szép, nem vitték túlzásba ez a piros-fekete-ezüst párosítás számomra megnyerő. A műanyag részek elég tartósak, jól bírják a strapát, és a tetejük jól záródik, maguktól nem esnek le, ahogy szoktam mondani teljesen táska kompatibilis.
A rúzsok nagyon krémesek, nagyon kellemes viselet az ajkakon. Nem szárít, és nagyon szép a kopása. Az Extra Lasting titulust kicsit túlzásnak tartom, de végül is elérhető áron kapunk egy egész jó rúzst, de a színekkel vigyázni!

 

Az első árnyalat, amibe a katalógus alapján kicsit bele is szerettem, a Sunkissed Ginger. Nos, egyáltalán nem azt kaptam amit vártam, egy korallos-narancsos árnyalatra számítottam de ez a rúzs egyáltalán nem olyan színt eredményez az ajkaimon, akkor sem, ha előtte minimálisan lealapozom. Az én ajkaimon inkább valami bronzos hatást kelt, ami nem rossz, de a szín miatt hatalmas csalódást okozott. A tartóssága egyáltalán nem extra lasting mivel napközben elég sokszor újra kell kenni. Egyébként a kézfejemen mint látjátok meg van a narancsos-korallos árnyalata, de valamiért az ajkaimon nem működik rendesen. Talán nyáron használható, de ilyenkor télen, tavasszal nekem túl kevés. Nyáron pedig a naplementés sminkekhez viszonylag jól kihasználható lesz, de még mindig nem bocsátottam meg neki, hogy nem azt kaptam amit vártam. A kopás során pedig a csillámok fent maradnak az ajkakon amit én mostanában nem részesítek előnyben.


A másik árnyalat a Forever Pink már sokkal jobban belopta magát a szívembe, jobban pigmentált, és bár a fantázia névben a pink jelzőt magában a termékben nem vélem felfedezni, de egy erősen mályvás árnyalata van, ami nekem személy szerint tetszik, és ez az árnyalat sokkal krémesebb, is mint a fent említett sunkissed ginger. Sőt nem tudom miből adódóan, de sokkal tartósabb is bár ez sem hosszantartó. Sok sminkhez viselhető egy igazán kihasználható árnyalat. 

Mindent összevetve mind a két szín csalódás volt a katalógusban látható minta után, de a Forever Pink árnyalat a maga mályvásságával mégis tetszik. A Sunkissed Ginger egyáltalán nem tartozik a kedvenceim közzé, sőt nagyon ritkán nyúlok érte. A mályvás árnyalat viszont sokszor tartozéka a táskámnak. Mind a kettőt többször átkell kenni az ajkakon ahhoz, hogy egy egyenletes, szép fedést biztosítson. Az plusz pont, hogy nem szárít, de az mínusz, hogy nem is hidratál.

sunkissed ginger

forever pink
A rúzsok eredeti ára 1.699 ft de akciósan olyan 8-900 ft-ért megrendelhető. 


Ti használtátok már az Extra Lasting kollekció valamelyik színét?
Nektek, mennyire vált be?
Az erősebb színek jobbak, és csak a világos színek nem szuperálnak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése