2017. április 9., vasárnap

Elfogyott... újra venném?

Márciusban elég sok testápolási, és smikterméket is sikerült elhasználnom, illetve néhány terméket kisejelteztem. Ebben a hónapban végre sokat sütött a nap, és igyekeztem minden téli dolgot elfogyasztani, több kevesebb sikerrrel. 


Ebben a hónapban két téli tusfürdőnek is elhasználtam a végét, az elsővel már találkozhattatok egy kedvences bejegyzésben ez az Avon habfürdői közül az édes mandula illatú aminek oda vagyok az illatáért, és bármikor újra venném, nagyon szerettem mind az illatát, mind a minőségét, nem szárít, és jól habzik. A másik is egy téli illat egy joghurtos makadámdiós limitált kiadás, amin én leginkább a joghurt fanyarságát éreztem, szinte ellentéte ez a Fa Frozen Joghurt a feljebb említett édes mandulának, tipikus téli illat, mivel limitált volt, így nem hiszem hogy lehet még kapni, de ha lehetne újra venném. 



Hajápolás terén nem sok minden gyűlt össze, itt van pár termék amelyik már régóta várta, hogy a végét elhasználjam. Az első egy hajlakk a Schwarzkopft got2b mind blowing szerettem, nem volt erős illata, és jól tartott újra venném. A Pantene Aqua Light sampon és balzsam kombót nagyon szerettem, azt hiszem ezekkel is találkozhattatok már kedvences bejegyzésbe, szerettem őket, főleg az illatukat, nagyon szépen puhította a hajamat, és szép fényes lett tőlük. Azt hiszem újra beszerzem majd őket. A sorban az utolsó termék egy Avon-os száraz sampon amiről itt írtam, a véleményem azóta sem változott, de mivel nagyon sokat kell belőle használni így nem venném újra, mert közben míg ezt használtam próbáltam a Syoss száraz samponját és az sokkal gazdaságosabb. 



Arc-és testápolás terén elég sok mindent elhasználtam az első egy Yves Rocher termék amiből már kettőt használtam el és szerelmünk töretlen, már alig várom, hogy elhasználjak mindent és annyira csökkentsem a termékeim számát amit kitűztem célul, mert ezt mindenképpen újra veszem. Itt olvashattok róla részletesen. A következő a Clean&Clear morning energy arclemosója ami nem lett a kedvencem, de elhasználtam hiszen az arcápolási rutinomba belefért, hogy ez a termék egy picit szárított, de nem venném újra, és nagyon küzdök, hogy a zselés arctisztítóját illetve a tonikját elhasználjam, bár azt hiszem hogy a tonikot valószínűleg sosem fogom elhasználni, de még nézegetem egy ideig aztán azt hiszem kidobom. Lényeg a lényeg, hogy nem venném újra ezt a terméket.
Karácsonyra kaptam Mesy-től egy Balea fátyolmaszkot, amit biztosan újra fogok vásárolni mert nagyon szerettem. Elhasználtam a Bioderma Hydrabio hidratálóját, különösebben nem szerettem nem csinált semmit, így a nagy kiszerelést nem venném meg. A Nivea 3 az 1-ben arctisztító kendőjét szerettem, és ha nem lenne baromi drága újra venném, már 2-3 csomagot elhasználtam belőle, nem jobb mint a Balea kendői, de ha akciós lesz valamikor szívesen használom újra. 
Testápolásból egyetlen terméket használtam el, még pedig a Planet Spa Caribbean Escape testvaját, amit szerettem ez már a második doboz volt amit elhasználtam és itt írtam is róla pár szót, szeretem a Planet Spa testvajait így bármikor bármelyiket újra venném.



Az illat ebben a hónapban kicsit csalás mert nem elhasználtam, hanem eltörtem de gondoltam írok pár szót róla, nem szerettem, Incandessence nagyon erős illata van, számomra elviselhetetlen, egy viszont plusz pont is lehetne ha körülbelül nem ájultam volna el tőle ha magamra fújom, hogy baromi tartós. Nem venném újra. 



A fogkrém ami elnyerte a tetszésemet, Signal White Now Gold szerettem, tényleg fehérít, és árban sem vészes. Újra fogom venni. 



Sminkekből elég sok fogyott el, és lett két olyan termék is amit kiselejteztem. Kezdjük a selejtezéssel az Essence Stay with me 02 my favourite milkshake árnyalatú szájfénye egy időben használtam, de mostanában háttérbe szorult, és észrevettem, hogy az illata is megváltozott, annyira nem szerettem, és nem venném újra.  Az Avon Super Shock melon madness szájfény a bumszli applikátora miatt szinte sosem használtam ezért nem is értem miért kopott, na mindegy is az árnyalat jó volt, de macerás volt a felvitele, és nem szerettem az illatát, nem kapható már de nem is rendelném újra. Az Aden BB krémével nagyon spóroltam, de már nincs benne semmi ez a 2 Fair árnyalat, nagyon szerettem ez a harmadik tubus amit elhasználtam és újra fogom venni. A Rimmel Lasting Finish Primerből is elhasználtam már kettőt ez volt a harmadik, szeretem szerintem egy nagyon jó kis sminkalap, így újra fogom venni. A Catrice Camouflage krém korrektorát imádtam a 010 Porcellain árnyalatban vettem meg, tökéletes volt a szemalatti karikákra, biztosan újra fogom venni, Essence Lash mania reloaded spirál beszáradt sajnos pedig szerettem, mert jó volt a keféje, még van belőle egy így még egy ideig lesz belőle, már nem lehet kapni de ha hasonló kefét találok az Essenc-től (lehet hogy van is) akkor újra venném.

Így a bejegyzés megírása közben elfogott az elégedettség, hogy az év elején kitűzött célhoz egyre közelebb vagyok a termékek elhasználásával kapcsolatban, remélem a nyár elejéig sikerül véghez vinni ezt a dolgot, és akkor nagyon boldog leszek. :)

Puszi Nektek! :)

1 megjegyzés:

  1. A Rimmel sminkalap nekem nem jött be. Próbálgattam többször is, de a használata után mindig kijött 1-2 pattanás, így feladtam.
    Én is most dobtam ki a Stay With Me szájfényeket, mert megromlottak.

    VálaszTörlés