2017. április 23., vasárnap

Alverde - vadrózsa olaj te csodás!

Glamour-napokon vásároltam ezt az Alverde vadrózsa arcápoló olajat, amit azóta folyamatosan használok, így gondoltam, hogy megosztom veletek a tapasztalataimat a termékkel kapcsolatban.


A csomagolása nagyon tetszik, egyszerű minta, kis üvegcsében melyből egy elég masszív pipettával nyerhető ki a termék. Láthatjátok, hogy maga az olaj enyhén narancssárga-arany színű, de természetesen ez használat során nem látszik.
Reggel és este használom, enyhén nedves bőrre, az arcomra, és a nyakamra. Két-három használat után érezhető volt, hogy sokkal puhább, és élettel telibb lett a bőröm. A szárazabb részeket is gyönyörűen rendbe tette, úgy hogy egyáltalán nem zsírosítja a bőrömet.



Reggel közvetlenül sminkelés előtt használom, és nem fényesedik át semmivel sem jobban a bőröm mint előtte. Hamar beszívódik, nem hagy semmiféle ragacsos érzést sem. Nem irritál, sajnos egyszer már belement a szemembe, és féltem is, hogy fog csípni, vagy valami de semmi nem történt, alaposan kiöblítettem, és még csak nem is pirosodott be a szemem. 



Nagyon kellemes illata van számomra, A vadrózsa és jojoba kivonatot valamint almakivonatot tartalmaz. Mandula-és barackmag olajat is tartalmaz, ez segít puhává és selymessé tenni a bőrt. 
Ami még jó hír, hogy nem tartalmaz szintetikus illatanyagokat, színezéket, tartósítószert, állati eredetű és ásványi olaj alapú összetevőket. Annak ellenére, hogy nem tartalmaz tartósítószert meglepődve olvastam hogy 2019-ig tartja meg szavatosságát elvileg, mert a dobozon semmilyen már információ nincs a felhasználhatósági időt illetőleg. 

Nekem nagyon bevált, és biztosan újra fogom még venni.

Egyetlen hátránya, hogy 15 ml és bár kevés kell belőle, mégis egész gyorsan fogy. Azt hiszem a teljes ára 999 ft, szerintem tökéletesen megéri, hiszen ár/érték arányban kevés ilyen jó termékkel találkoztam a drogériák polcain.

Ti használtátok már ezt az olajat? Szeretitek az Alverde termékeit? 

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban. Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése