2017. március 5., vasárnap

Ultra Sexy

Az Avon egy régebbi, de mégis nagy népszerűségnek örvendő illatával folytatom az illatok 
tesztelését, amit nem rég kaptam az Avon-tól egy tanácsadói ajánlat keretein belül.


A csomagolása nagyon egyszerű, felnőttes, de mégis kislányos. tetszik, hogy ez a rózsaszín fekete pöttyös masni mennyire feldobja, ez az egyszerű üvegcsét. A papír csomagolás semmi extra, ez is nagyon letisztult, de bájos.


Az kölni illatkategóriája a gyümölcsös-virágos pézsmás, az illatösszetevői pedig a málnaesszencia, a bazsarózsa, és a fehér pézsma. Talán a bazsarózsát érzem a leginkább ki az illatösszetevőkből, de én alapjában véve is szeretem a rózsa illatát. Nagyon finom, édes illata van. Nyáron nem tudnám elképzelni, de most tavasszal biztosan fogom párszor használni. Talán még őszre is eltudnám képzelni. Nem egy karakteres, jellegzetes illat, nem emelkedik ki az Avon parfüm/kölni illatkínálatából sem azt gondolom. Nekem az eredeti Ultra Sexy illata sokkal jobban tetszik.


Nem tartós illat, a magas árához képest, olyan 2-3 óránként újra kell fújni, ha azt akarod, hogy érezd a parfümöt, tehát elég sok kell belőle. Nekem nagyon hajaz a vattacukros parfümökre, mégis egy fokkal "ártatlanabb" ha értitek mire gondolok. 
Fiatalos illat, szaladgálós mindennapokra megteszi szerintem, de mint említettem, a folyamatos hatásért jó ha magával viszi az ember. 

Összegezve, a csomagolása tetszik, de maga a kölni nem lett a kedvencem, én jobban szeretem a karakteres illatokat. 

Az eredeti ára ha jól tudom 4.099 ft ami szerintem nagyon drága ehhez az illathoz képest. akár az Avon kínálatát néztük, akár a drogériák polcain nézünk szét. 

Nektek hogy tetszik ez az illat? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése