2017. február 25., szombat

Viva La Vita

Az Avon újdonságával már a februári Avon rendeléseim között. A februári katalógus illatminta matricáját felhajtva volt az első találkozásunk ezzel az illattal, már akkor tetszett, hogy egy igazán üde, tavaszi illat amit éreztem. 


A csomagolása szerintem nagyon aranyos, kicsi, és kevés helyet foglal, a teteje nem záródik túl jól, tehát elég könnyedén leesik, ami az én kis életemben nem túl jó pont, hiszen szeretem a táskámban hordani az aktuális parfümjeimet többek között. Az üveg maga átlátszó, és a benne lévő folyadék rózsaszín, ezzel is a tavasz hangulatát keltve.


Viva La Vita azaz Éljen az élet. Ez a parfüm mottója, és ez egy igazán életteli illat. Mint fent említettem számomra ez a tavasz illata. Kb. 3 hete használom, és nagyon szeretem, hogy ebben a szürke időben legalább a rajtam lévő parfüm illata feldob. Nem mondom hogy letolja a dobogó felső fokáról az Alpha illetve az Attraction parfümöket, mert azok szerintem nagyon univerzálisak a teszteket a nevükre kattintva elolvashatjátok, viszont ez nekem a szaladgálós mindennapokra alkalmasabb inkább mint egy-egy alkalomra, vagy eseményre.  
A TV-s reklámja teljesen magával ragadott, és komolyan mondom, hogy ha ez az illat van rajtam szinte érzem az Olasz temperamentumot, a kiülős tavaszi reggeliket, és a könnyed tavaszi kabátot :)
Az illat az én bőrömön nem a legtartósabb, szóval 4-5 óránként szükséges felfrissíteni, bár ez lehet azért is van így, mert nagyon hamar megszokja az orrom. 


Fejillat: Citrusok és gyümölcsök (alma, mandarin, grapefruit)
Szívillat: Virágok (magnólia, mimóza, rózsaszírmok)
Alapillat: Fák és vanília (vaníliabab, kasmírfa)

Általában nálam a magnólia és a vanília mindig teli találat, így ezt a parfümöt igazán magaménak érzem. Szerintem egy igazán kellemes tavaszi illat csupa tavaszi illatjegyekkel. 
Nekem már elegem van a télből így felüdülés ezt az illatot használni. 
Ha Ti is így vagytok vele, akkor szerintem Nektek is ki kell próbálnotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése