2017. február 2., csütörtök

Rúzs tag

Sziasztok!


Ma az Örökké kék az ég blog bloggerinájának Bettinek a fantasztikus tag kérdéseit szeretném én is kitölteni. Szerintem nagyon jó ez a tag, és nagyon jól válogatta össze Betti a kérdéseket!  Mivel Betti búzdított mindenkit arra, hogy töltse ki a Tag-et, így én most megteszem.

1. Melyik volt az első rúzsod?

Sajnos nem emlékszem rá, egészen gyermekkoromtól mániákusan gyűjtöttem, és halmoztam a sminktermékeket, így nehezen tudok rá visszaemlékezni. Annyiban biztos vagyok, hogy rózsaszín volt, de sem a márkára sem magára a termékre nem emlékszem, csak régi fotókon mindig olyan színűek voltak az ajkaim.


2. Melyik a kedvenc rúzsmárkád?

Nincs túl sok márkától rúzsom, a kollekcióm nagy részét Avon-os rúzsok teszik ki, van pár Freedom, Essence, Catrice, Rimmel stb. rúzsom is. A kedvenceim az Avon-os rúzsok ezen belül pedig a matt kollekció a nagy favorit mostanában.


3. Melyik a leginkább elhasznált rúzsod?

A leginkább elhasznált rúzsom az Avon Matt kollekciójából a Petal Pink árnyalat, amiről itt olvashattok.



4. Melyik finish a kedvenced?

Gondolom már kitaláltátok, hogy a matt finish.


5. Melyiket vetted utoljára?
Kicsit csalok, mert utoljára három rúzst szereztem be egyszerre, meglepő módon az Avon Matt kollekciójából 3 rúzst. 


Sorrendben a Pink Pure, a Perfectly Nude, és a Adoring Love

6. Mennyi ajaktermék van általában a neszesszeredben?

A neszesszeremben konkrétan egy sem, a táskámban viszont annál több, mivel minden nap bedobom az aktuális rúzsomat, és egy-egy táska ürítéskor több tucat rúzs is előkerül. 

7. Melyik a kedvenc piros rúzsod?

Egy kicsit csalok mert a kedvenc kispirosom egy szájfény mégpedig a Catrice Infinite Shine 120 Little Red Dress árnyalata. Imádom egyszerűen.



8. Hogyan tárolod a rúzsaidat?

Az összes rúzsomat, és szájfényemet két DM-es sminktárolóban tartom, az egyik teljesen tele van, a másiknak pedig a rúzstároló részében van rúzs, így a kettőben elfér minden ajakra való termékem.




9. Mi után epekedsz?

Őszintén szólva, nincs semmilyen high end termék nincs a listámon, van egy bizonyos összes amin felül nem költenék rúzsra, ha valamikor is sikerülni pár MAC rúzst jó áron beszereznem akkor azt megtenném,  de mivel reálisabbnak tartom, hogy az Avon jó áron fogja akciózni a rúzsait, és beszerzem a még kiszemelt matt rúzsokat :)

10. Kedvenc ajakápoló?

Elég sok ajakápolóm van, de már ha a rúzsoknál tartunk, úgy gondoltam, hogy valami színezett ajakápolót fogok keresni a kollekciómban. Meg is találtam a Maybelline Baby Lips-ekben az aktuális kedvenceimet, nem tudtam választani, hogy melyiket szeretem jobban, ezért mind a kettőt ideraktam. Remek szín, és szerintem nagyon jól ápolnak.



11. Melyik a legrosszabb rúzsod?

Nos, állapotra is, és minőségre is egyaránt ezt az Avonos rúzst tudnám mondani, ami a Pink Freezer nevet viseli, de nem tudom, hogy melyik kollekció része, ez egy régebbi kiadás már, de egyáltalán nem szeretem nagyon elmászik az ajkakról, és telis tele van csillámokkal. Nem is értem miért tartogatom még. 




12. Használsz ajakceruzát?

Nem.

13. Melyik a kedvenc szájfényed?

Szintén egy Avonos darab, szegénykém eléggé ütött-kopott már, de még mindig a kedvencem, bár van benne egy pici csillám, de nem diszkógömb effektus, és nagyon szép ez a halvány rózsaszín árnyalat. Itt már írtam róla, ha bővebben érdekelne akkor olvassátok el a róla készült bejegyzést. Egyébként a Romantic Rose árnyalat, akik szeretik a visszafogott színeket, azoknak nagyon tudom ajánlani. Magában is megállja a helyét, de egy szép rúzsra fedésként is tökéletesen működik.



14. Melyik a legfurcsább színű rúzsod?

A kollekciómban egyáltalán nincsenek kék-zöld-fekete vagy egyéb extrém színű rúzsok, vagy szájfények. A legfurcsábbnak így egy olyan terméket választottam ami számomra a legfurcsább, mert bár nagyon gyönyörű a színe és nagy ritkán használom is de valahogy nem érzem magaménak. Ő is egy Avonos darab még pedig a Hollywood kollekció Show Business árnyalata. Pirosas, lilás, rózsaszínes beazonosíthatatlan árnyalat számomra. 



15. Melyik a kedvenc rúzsod?

Egy matt finishű rúzs illetve megnevezése szerint matt szájfény került ide, a Lovely Extra Lasting Nr. 2-es árnyalata a matt finish mellett még baromira tartós is, így jelenleg már egy jó ideje semmi nem tudta letaszítani a dobogóról.
A bejegyzést amit készítettem a termékről itta olvashatjátok.


Bár nem az ajaktermékek a kedvenc sminktermékeim, de így is találok időről-időre olyat amire égető szükségem van :D hogy ez lett volna az én kis rúzsaimról a TAG.
Remélem tetszett Nektek, és mindenképpen látogassatok el Betti oldalára is. 


Puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése