2017. február 12., vasárnap

Rimmel Lasting Finish 25h alapozó ... az alapozó ami....

...egy olyan termék amiből már rengeteget elhasználtam már, és sokszor olvashattatok róla, hogy mennyire szeretem, de egy normális összefoglaló posztot még sohasem írtam róla. Most mint a címből már kiderült megteszem. Fogalmam sincs, miért nem tettem meg eddig. A terméket azt hiszem senkinek nem kellene bemutatni egy időben még a csapból is ez folyt. Van aki szereti, van aki nem, nos én a szereti kategóriába tartozom.


A csomagolása nagyon tetszik, először is imádom, hogy pumpás, nekem ezek a termékek sokkal kényelmesebbek mint a nyomós kiszerelések. A csomagolás maga üveg, és a pumpa erős műanyag, a kupak nagyon jól rápattintható az üvegre, nem kell félni, hogy leesik esetleges szállításkor, ez már csak azért is plusz pont, mert én szeretem bedobni a táskámba ha egy nagyon-nagyon hosszú nap elé nézek. Egyetlen negatívuma, hogy mivel üveg így elég nehéz. 


Nekem a 200 Soft Beige árnyalat a színem, nyáron tökéletes, télen kicsit kell világosítanom egy másik alapozóval. A termék 30 ml ez nekem szinte mindennapos használatra 2-3 hónapig is elég, mert igazán kevés kell belőle ahhoz, hogy tökéletesen fedjen. A nagyobb bőrhiábkat korrektor nélkül is elég szépen elfedi, de azért mint minden alapozónál itt is a korrektorozással sokkal egységesebb, és szebb végeredmény érhető el. Az alapozó állaga és texturája nagyon kellemes, az állaga szuper krémes, és nagyon könnyű eldolgozni, akár blenderrel, akár ecsettel, akár az ujjal. 



A komfort szérumnak köszönhetően egyáltalán nem nehezíti el a bőrömet, nagyon kellemes viselet, száradás után nem ragad, közepesen matt-ra szárad. Egységes, nagyon szép hatást lehet elérni vele. A tartósságával teljesen meg vagyok elégedve, egy hosszú nap után még az esti sminklemosásnál is nagyon sok termék jön le. Minimálisan azért kopik, de  ami külön tetszik, hogy a kopása egyenletes. Nem emeli ki a száraz részeket, és nem szárítja ki a bőrömet. Egyáltalán nincs maszk hatása, kellemes, természetes összeképet kelt. Az illata számomra nagyon erős, de egyáltalán nem von le a termék értékéből, mert felvitel után szinte azonnal elillan. Mindentösszevetve számomra az egyik legtökéletesebb alapozó, szeretem és biztosan fogok még belőle vásárolni.


Ti szeretitek ezt az alapozót? Nektek melyik a kedvencetek? Melyik az ami a legtökéletesebb számotokra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése