2017. február 21., kedd

Lovely HD alapozó

Az életemben a tökéletes alapozó keresése folytonos. Van néhány kedvencem, de valahogy mindig ott motoszkál a fejemben, hogy kipróbáljak valami újat, egy-egy vélemény vagy reklám alapján. Így történt ez a Lovely HD alapozó vásárlásakor is, még valamikor tavaly nyáron. Hódi Adrinál láttam először, akinek a csatornáját itt megtaláljátok. Tetszett, amit mondott a termékről, és így gondoltam, hogy én is beruházok egyre, elég jó árban van, úgy voltam vele, hogy veszíteni nem veszítek vele semmit, és hátha nekem is beválik.
Maga a csomagolás semmi extra, de nem is ez a lényeg, nyomós és nem pumpás, bár kicsit jobban szeretem a pumpás alapozókat, talán az adagolás miatt, de összességében ez nem von le az alapozóról alkotott véleményemből. Amikor én voltam vásárolni, a Nude árnyalat tűnt a legmegfelelőbbnek. A termék 30 ml-s és olyan 1000-1500 ft körül mozog, szóval egy elérhető ára van.
 Nyáron kezdtem el használni, már akkor tetszett, hogy nem fényesedett hamar át, és kis fixálással még a 40 fokos meleget is egész tűrhetően viselte, nem mászott le az arcomról, bár az extrém melegben 4-5 óránként kicsikét felkellett frissíteni, de nem kopott erősen, illetve ami nagyon fontos, hogy egyenletesen kopott, nem hagyott sehol foltokat, és tökéletesen illeszkedett a nyári színemhez.
Most télen tartottam tőle, hogy sötét lesz a szín, de a napokban újra előkaptam és elkezdtem használni, és meglepődve tapasztaltam, hogy a mostani színemhez is tökéletesen passzol. Kicsit mostanság szárazabb a bőröm, de egyáltalán nem emeli ki a száraz részeket, bár azt nem mondhatnám, hogy hidratál, de legalább nem szárítja tovább a bőrt.
A fedése közepes-erős között valahol, nincs olyan erős fedése, mint a Rimmel Lasting Finish-nek, de a közepestől viszont jobb. Száradás után nem ragad fixálás nélkül sem. Nem teljesen matt a finish ami nekem nagyon tetszik, mert nem szeretem alapozók terén a túl matt hatást. 
Az állaga nagyon krémes, nekem ecsettel kicsit macerás eldolgozni, de a blenderemmel tökéletesen feltudnom vinni, nem marad csíkos egyáltalán. 
Az illata kicsit erős, de felvitel után ez elillan, nem érezhető tovább. 
Szerintem nagyon jó alapozó, most már kijelenthetem, hogy télen-nyáron bevált, így bátran ajánlom nektek is, ha szeretitek a nem túl matt végeredményt. 

Ti próbáltátok már ezt az alapozót? Nektek bevált?

Ha tetszett ez a bejegyzés, akkor lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban. köszönöm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése