2017. február 8., szerda

Januári zsákmányolás #essence #ebay #freedom #f&f #greenpharmacy #dm

A kedvences bejegyzésben már említettem, hogy januárban nem igazán volt időm vásárolni, így nem sok újdonságot próbáltam ki, vagy vettem meg, de azért van pár dolog, amire sikerült az év eleji akciókon lecsapnom.


Az F&F ékszereinél kutakodva találtam rá ezekre a szépségekre, melyek 290 ft-ra voltak leakciózva, így a két #averymerrychristmastoyou kollekciós fülik mellet, még a gyerekosztályon is találtam egy kicsi, köves bedugós fülbevalót.


Ezt a hópehely alakú csodát, még szilveszterre vettem, és már akkor is -50% volt a termékekre így ezt 495 ft-ért vettem meg.



 Az ebayről is rendeltem több pár fülbevalót is. Egyik pár sem volt drágább 300 ft-nál a pontos árakra nem emlékszem, ha érdekel Bennetek bármelyik darab, írjatok és szívesen megkeresem a linkeket.


A kis bedugós fülbevalókra konkrétan október óta vártam, már éppen feladtam, mikor megérkezett.

Rendeltem egy 10 m hosszú csipke szalagot?! nem tudom mi a pontos megnevezése. 400 ft-ba került.


Az Essence kiárusításon ezt az egy blush ball-t szereztem be a 010-es árnyalatban. 349 ft-ba került a leárazásokon.


A Freedom márkánál is akciók voltak, így került hozzám két mono az eslő a nude matte árnyalat a másik pedig a Smoulder 211 a Pepco-ban voltak leárazva 140 ft/db áron.


Karácsonyra kaptam egy ugyan ilyen krémet az unokatesómtól, és annyira bevált, hogy vettem még egyet, a bőrhibákra tökéletes, bár elvileg ránctalanító krém. Gyógyszertárban vettem 1.099 ft-ért, de azt hiszem a márka a Tesco-ban, illetve talán még drogériákban is kapható.


Nem tudok elszakadni a karácsonytól, és így történt, hogy bementem a DM-be és vásároltam rengeteg karácsonyi dekorációt, 2-300 ft között mozogtak és hát mint látjátok elég sok minden várja az idei karácsonyt. (azok a kis zacskók a kép alsó részén függő díszek, illetve rénszarvasos díszek)

Ezeket vásároltam mostanság, illetve még egy inget az F&F-ből ezt elfelejtettem befotózni, de csatolok egy képet róla. 6.990 ft-ról volt leárazva olyan 3000 ft-ra :)


Ti miket szereztetek be a leárazások során? Melyik boltban volt a kedvenc akciótok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése