2017. február 16., csütörtök

Attraction for Her parfüm

Ha egy szóban kellene, ezt az illatot jellemeznem a nőiesség jutna először eszembe. Amikor megjelent a parfüm, már akkor tetszett az illata, de akkor valamiért nem rendeltem meg. Aztán nem régiben megéreztem az egyik ismerősömön, és bár ő csak annyit tudott róla, hogy egy Avon-os illatminta, de én egyből tudtam, hogy melyik parfümről van szó. Rögtön eszembe jutott az akkor egyszer érzett illat, így történt, hogy karácsony előtt megrendeltem az akkor nagyon kedvező árban lévő 30 ml-s változatát a parfümnek. 


A csomagolása valami féle trendkiadás lehetett, mert az eredeti 50 ml-s parfüm üvege teljesen más, bár azt nem tudom, hogy a papír csomagolása miben különbözik. Egyszerű papírcsomagolás az üvege pedig szintén egy egyszerű szögletes üveg, tökéletesen táska kompatibilis, nem foglal sok helyet, szinte mindennap megtalálható a táskámban. Aktuális kedvenc.


Már fent is leírtam, hogy a nőiesség illata számomra. Tartós, és nagyon kellemes viselet, mindennapi használatra is alkalmas, de alkalmakra is tökéletes. Sajnos kicsivel több, mint egy hónap alatt ez az egy parfüm volt, amihez nyúltam. Kevesebb, mint a fele hiányzik, a tartós, és érezhető illathoz tényleg nem kell sok én olyan 2-3 fújást szoktam egy alkalommal használni, és ez tökéletesen elég ahhoz, hogy egész nap érezzem ezt a fantasztikus illatot magamon. 

Az illat a katalógusban leírtak szerint: fekete szeder, pézsma, ámbra. Nem tudom magát az illatot meghatározni, fás-gyümölcsös illat a fenti illatok szerint. Számomra mindenképpen az édes kategória, egyik illat sem érzik ki belőle úgy egyben az egész pedig tényleg meghatározhatatlan. 

Ha szeretitek az édes, vaníliás illatokat dobogós lehet nálatok is, az Avon Alpha parfümmel, amiről a tesztet itt olvashatjátok, nos, ők együtt állnak a dobogó felső fokán, nem tudok dönteni, a téli időszakomnak most meghatározó illata volt, de az Alpha is kedves a szívemnek illetve az orromnak.

A februári katalógusban, ha jól láttam, csak az 50 ml-s verzió érhető el szettben 6.199 ft-ért.

Ha próbáltátok már az illatot, mi a véleményetek, nektek tetszik?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban. Köszi :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése