2017. január 23., hétfő

Januári Avon szerzemények

Sziasztok!

Ebben a hónapban valahogy elnagyoltam adtam le a kampány rendelését, és ez az én rendelésemen is meglátszik, úgy látszik ez a vizsgaidőszak megtépázza az idegrendszeremet rendesen. Tényleg nem rendeltem sok mindent, de nem akartam a következő rendeléssel összevonni, így gondoltam megutatom ezt a pár dolgot.


Planet Spa Blissfully Nourishing kézkrém 569 ft

Az első terméket majd csak a februári kampánytól rendelhetik a vásárlók, a tanácsadóknak már benne volt az újdonságok között, így lecsaptam rá, eddig ugyanis minden ilyen kézkrémet megrendeltem, és maradéktalanul elégedett vagyok velük, bár még van a levendulásból, de kicsit betárazni sosem árt. Egyénként itt és itt már írtam róluk, így itt most nem szaporítanám tovább a szót. 


Avon True Colour Supreme Lenght szempillaspirál 1.499 ft

Még egy újdonság, a katalógus elején láthatjátok ezt a szempillaspirált amit most nagyon kedvező áron tudtam beszerezni, hála érte az állandó tanácsadónői akcióknak, és célkitűzéseknek. 
Szóval ő egy új spirál, bár a kedvencemet a Maybelline Lash Sensational-t nem váltotta le, de elég jó kis darab. Rögtön 3-at szereztem be belőle, természetesen egy nekem, egy anyának és egy tartalékba mert valami azt sejtette velem, hogy szuper kis spirálról van szó. Egyénként kisértetiesen hasonlít a Super Winged Out spirálhoz, talán annyi, hogy ennek egy iciri-picirit nagyobb a keféje.


Avon True Arcpirosító gyöngyök (799 ft)

Ezer éve akartam már újra egy dobozni gyöngyöt, de valahogy mindig azt húztam ki a kivánságlistámról legelőször mondván, hogy van elég pirosítóm, de most annyira jó árban volt, hogy rendeltem egyet, sőt elég nagy volt a kísértés, hogy kettő, ha véletlenül úgy járnék vele mint az előzővel, hogy kiborul, de végül erős maradtam és csak egy landolt a virtuális kis kosárkámban.

Ti miket rendeltetek a januári kampányból?

Szerintem tuti kis akciók voltak, de sajnos a tanácsadói munka hátránya, vagy előnye, nem is tudom, hogy időnként rám gyűlnek a termékek, és bár szívem szerint mindent megrendelnék, azért tudnom kell hol a határ.

Szép Hetet! Puszi! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése