2016. december 31., szombat

New Year's Eve makeup

Sziasztok!

Ma egy gyorsan elkészíthető ellenben nagyon mutatós sminket készítettem el, amit én ma este fogok viselni, gondoltam megosztom veletek is, hátha még így utolsó pillanatban segít az inspirálódásban, sokat gondolkoztam, hogy milyen sminket csináljak, de maradtam a fekete kicsit füstös sminknél, amihez az Essence csodaszép pigmentjei közül is választottam egy ezüstös árnyalatot.


A koncepció nagyon egyszerű volt, mindenképpen szerettem volna, hogy fekete legyen benne, így e szín köré építettem fel a sminket. 
A mélyítővonalamba és picikét felé felvittem, a I love makeup Naked Chocolate palettájából a Milky árnyalatot, és a továbbiakban is ezt a szín használtam a satírozáshoz, bár nem vittem túlzásba, gondoltam szilveszterkor lehetnek kicsit élesebbek a vonalak.


A szemöldökcsontom alá a fent említett palettából használtam az Adorable árnyalatot. 
A fekete árnyalatot a Sleek Au Natural palettából használtam, ami egy nagyon intenzív, és könnyen eldolgozható szín. Majd amikor elértem a kívánt intenzitást, szintén ebből a palettából a Mineral Earth sötétbarnás-aranyos árnyalatából vittem fel még egy leheletnyit.


Az ezüst rész alá először is a L'oreal Infalillible 020 Pebble Grey árnyalatát vittem fel, majd később a pigmentet és a fekete színt is ezzel mostam kicsit össze. A sokat emlegetett pigment amit használtam pedig az Essence 10 fairy dust árnyalata volt. A pigment felviteléhez egy smink fixálóval átitatott ecsetet használtam.
Végül az alsó vízvonalamba egy fekete szemceruzát használtam, majd a fekete-sötétbarna-arany árnyalatokat felvíttem az alsó szempillatőbe.


Láthatjátok, hogy nem használtam túl sok terméket, és nagyon egyszerűen elkészíthető ez a smink. Remélem tetszett Nektek, ha bármi kérdésetek van írjatok nyugodtan!

Sikerekben, és örömökben gazdag Boldog Új Évet Kívánok Nektek!

Remélem a következő évben is velem tartotok. 

Legyen a 2017 a Ti évetek!

Termékek amiket használtam:

Bioderma Sébium Pore Reginer
Catrice Camoflage krém korrektor 020
Catrice Camoflage folyékony korrektor 010 (szemalatti karikák)
Catrice Prime and Fine Translucent Loose porpúder 
Makeup Revolution All Abour Bronzed paletta (kontúr)
Avon Ideal Lumunous pirosító Classic Aura
Alverde Rose Tinted Highlighter
Catrice kaviar gauche highlighter
Makeup Revolution Focus&Fix szemöldökpaletta Light Medium
S-he szemöldökgél
Essence I love stage szemhéjalapozó 
L'oreal infaillible szemhéjpúder 020 Pebble Grey
Essence 10 fairy dust pigment
Aden szemcerúza Devil
Maybelline Lash Sensational szempillaspirál
Avon SuperExtend szempillaspirál


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése