2016. december 19., hétfő

Mostanában vásároltam: Avon, DM, Rossmann, Ebay, F&F

Sziasztok!

Még így karácsony előtt, gondoltam megmutatom az új szerzeményeimet.


Egy tanácsadónői program keretein belül érkezett hozzám ez a két termék még, ami az előző Avon szerzeményes bejegyzésből lemaradt, nagyon örültem, mert a Planet Spa termékeit nagyon szeretem, a parfüm tesója pedig az Ultra Sexy már régóta része a kollekciómnak. Egy hihetetlenül kedvező áron jutottam hozzá, és nagyon örülök nekik.


A Rossmann-ban is vásároltunk anyával, ahova leginkább a most kedvezményesen megvásárolható Hotel Rossmann-os termékek miatt mentünk. Így került hozzánk ez az ipari mennyiségű Dove tusfürdő, amik eleve akciósak voltak, és még pontok is jártak érte. Igaz, hogy siettünk, de sikerült nem egyforma illatú termékeket bedobálni a korsárba. Szeretem a Dove tusfürdőket, szerintem nagyon krémes, és nagyon tápláló tusfürdőkről van szó.


Aztán egy Got2b hajlakk is jött velünk ami kiráusításban volt, és pár használat után nagyon tetszik.


A szemhéjpúderalapozóm elfogyott, gondolkodtam, hogy kipróbáljak-e mást, esetleg egy drágább árkategóriás terméket, de végül úgy döntöttem, hogy maradok ennél az Essence darabnál, mert ez is tökéletesen bevált. 


A vásárlásunk főszereplője ez a gyönyörűséges törölköző, amit 599 ft-ért vásárolhattunk meg az összegyűjtött pontokkal, és nagyon reméltem, hogy lesz még belőle, mert már régóta szerettem volna, egy ilyen szép, és pihe-puha törölközőt.


Beszereztem a DM-ben a Balea két új tusfürdőjét is, amik nagyon tetszenek igazán téli illatra sikerült mind a kettő, és ár/érték arányban tökéletesek.


A DM applikáción keresztül aktivált kuponnal féláron vettem egy Taft hajlakkot, ezt a fajtát még nem próbáltam, de egy próbát megér hátha beválik.


Aztán mivel a Garnier-es kétfázisú sminklemosómat otthon hagytam, így vettem egy Balea terméket, ami őszintén szólva nagyon bevált, bár ez egy kis kiszerelés, mert nagyon nem láttam sehol, de ha lesz nagy biztosan befogom szerezni.


3 db telefontokom is érkezett ebay-ről, bal oldalról az első a kedvencem, annyira szép szerintem...


Illetve egy dekorszalagot is rendeltem, valamint a jövő évi naptáramba egy csomag matricát.


A H&M-be is betévedtem valamelyik nap, ahol óriási leárazások voltak, ott szereztem be ezt a három szemcerúzát amiknek nem csak a színeik fantasztikusak, hanem a tartósságuk is. Ezekre kifejezetten emlékszem, hogy 250 ft/db árra voltak kiárusítva.


A lent látható téli csizmát pedig az F&F-ben vettem, valamint ugyan itt beszereztem még jó néhány pólót, mert itt is kiárusítás volt. Egyébként egy nagyon kényelmes csizmáról van szó, és nagyon jó árban volt olyan 5-6000 ft körül.



Ti miket vásároltatok mostanában?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldasávban! köszönöm :)



1 megjegyzés:

  1. Húha, ti aztán feltankoltatok a tusikból! :D A Dove tusfürdőit egyébként én is szeretem, a vaníliás és a kókuszos a két állandó kedvencem, próbáltam a gránátalmásat, szerintem annak fura az illata, nem a tubusban, hanem amikor már érintkezik a bőrrel vagy a vízbe használod habfürdőként.

    VálaszTörlés