2016. december 3., szombat

Elfogyott termékek szeptember-november

Sziasztok!

Igazából egy ideje már gyűltek a termékek, és most eljött az ideje, hogy írjak róluk, és kitudjam dobni őket végleg. Van pár amit végleg, illetve minden csomagolást kidobok, itt inkább arra gondolok, hogy lesz olyan ami már biztosan nem, és lesz olyan amit még biztosan beszerzek.


Mind a három hajlakkot láthattátok már elfogyottak bejegyzésben, igazából ezeket szoktam felváltva vásárolni, a Syoss a kedvencem, a Balea ár/érték arányban nagyon jó, a Wellaflex pedig egy extra erős lakk, amit inkább csak alkalomra szoktam használni, mert nagyon szárítja a hajat, viszont verhetetlen a tartóssága. Mind a három termékkel találkozhattok majd még azt gondolom.


A L'oreal hajfestéke visszatérő kedvenc, de most túl sötétre sikerült a hajam, így egy világosabb színt vettem mostanában, de mindentől függetlenül szeretem a Casting hajfestékeket, így biztosan láthattok még ilyen termékeket.

A Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Resist terméket imádtam, de igazából ezt már sokszor leírtam, hogy minden Gliss Kur spray termékét szeretem, soha nem veszek egymás után egyformát, így most a Glamour-napokon is mást szereztem be. Biztosan láthatjátok majd még a Gliss Kur termékeket, és bizonyára ezt is. 


Az Avon Advanced Techniques 2in1-ben korpásodás elleni samponja óriási családi kedvenc. Kicsiny családom minden tagja szereti, és folyamatosan használjuk, bár én más samponokat is próbálok, de ez tényleg nagyon jó, bár nem korpás a hajam, de annyira puha lesz tőle. Leginkább akkor nyúlok érte, ha nincs időm külön samponozni, és balzsamozni. Biztosan találkoztok még vele bejegyzésben.
Advanced Techniques Moroccan Argan Oil hajmaszkja nagyon jó volt, a termékcsalád többi tagját már használtam azokat is szerettem, valószínű hogy vissza fog még térni.


Óhh hogy te miért fogytál el?! Ő a nagybetűs hajolaj számomra. Most rámgyűltek kicsit a hajolajak, de Ő még visszatér majd hozzám... Név szerint a Schwarzkopf BC oil Miracle Rose oil. Nagyon spóroltam vele, nagyon tartogattam, nagyon szerettem, de elfogyott. Remek illata van, remek hatása, és...




Szintén Avon csak a Naturals vonal. Három testpermetet sikerült elhasználnom. Nagyon szeretem az Avon testpermeteit, igazság szerint télen-nyáron, mindig van valami szezonális illatuk amit piacra dobnak. A három közül kettőt szerettem csak egyet pedig kényszerből elhasználtam légfrissítőként. A csillaggyümölcsös (itt olvashattok róla tesztet) óriási kedvenc most rendeltem újra, és a vaníliás is igazán tetszett. A narancsossal az elején jóban voltunk a végére pedig túl keserű volt már az illat, így ezt biztosan nem rendelem újra, de a testpermetekről nem mondok le. 


A Nivea dezodorból már legalább hármat-négyet elhasználtam óriási kedvenc, most nem sikerült ezt megvenni, mert gyorsan kellett és nem volt épped ebből, de tuti fog még a kosaramba landolni. A másik két termék valami szörnyű. A Balea pumpás dezodorával az elején még elvoltam aztán teljesen elromlott a kapcsolatunk, ebben a bejegyzésben olvashattok róla bővebben. Nagyon nehezen használtam el, de végre itt van. A Garnier Neo hatását szerettem, de az illata valami borzalom. Most a spray verziót vettem újra a narancssárgát, annak nagyon kellemes, nagyon jó illata van, de ez szörnyű, alig vártam elhasználjam.


A Helia'D testápoló kicsit csalás, mert ezt anyával közösen használjuk, én leginkább akkor mikor nyagyon száraz a bőröm, a mindennapokra túl sok, de remekül rendbe teszi a bőrömet. Biztosan mindig megtalálható a fürdőszobánkban.

A Naturals testradírjait nagyon szeretem, testradírozásra nem feltétlenül ez a legjobb, de én ezzel radírozom az arcomat, és amellett, hogy nekem az arcomon tökéletes, még remekül hidratál is. Most éppen egy csokis verziót rendeltem, általában váltogatom a csokis-epres változatokat.


A Sensens tusfürdőkkel nagyon jóban vagyok, a Tuscany valami fantasztikus volt, a Pure Oasis pedig elment inkább, mint hogy újra rendeljem, Az első még biztosan előkerül inkább majd tavasszal, a második pedig hát... nem hiszem.


A Neogranormon baba fürdetővel próbálkoztam amikor a bőröm olyan jeleket adott, mintha valami allergiás reakciót okozna, de rájöttem, hogy nem a kozmetikumaimban van a hiaba, mindegy is. Nagyon nem szerettem, sem az illatát, szerintem valami borzasztó, sem az állagát, kb mindenhova folyt, csak oda nem ahová kellett volna. Biztosan nem veszem újra.

Sokáig kerestem a tökéletes intimlemosót, és az Avon kínálatában találtam meg, mindegyiket szeretem ezzel is elégedett voltam, olcsóbb mint a drogériás termékek, de nekem százszor jobban bevált, és nem tesztelgetek tovább. Most éppen egy Sport névre hallgatót használok az is nagyon jó.


Továbbra is tusfürdők. Az Adidas Protect tusfürdővel küzdöttem, az állaga, az illata nagyon tetszett, de bár szárazbőrre ajánlják nekem rettenetesen szárította és hámlasztotta a bőrömet. Adidas tusfürdőre még lehet beruházok, de erre a típusra nem. 

Itt van még az Original Source tusfürdője, vanília-málna illatú tusija, aminek valami fantasztikus illata volt, és pont a napokban szemeztem vele, de túl sok tusfürdőm van :) így még várat magára, de tuti beszerzem még. 

A Nivea tusfürdőivel általában elégedett vagyok, és nem volt ez másképpen a happy time fantázianévre hallgató narancsos tusijával sem. Nagyon szerettem, és biztosan fogom még használni.


A Nivea Refreshing arclemosója nem lett a kedvencem a végére, a kapcsolatunk remekül indult, azt hiszem kedvencek között is volt, aztán történt valami ami után már nem voltunk kompatibilisek, mert egyszerűen olyan szárazságot okozott a homlokomot, hogy konkrétan már fájt. Biztosan nem veszem újra többé. 

Bioderma Sébium arcradír: tulajdonképpen ez kb. egy hétig volt elég lehet még addig sem, de semmi különleges hatást nem éreztem, így az ára miatt valószínűleg nem veszem meg, szerintem nem jobb mint a Naturals termék amit a radírozásra használok. 


Négy szempillaspirál is távozott a kollekciómból. Egytől egyig mindet szerettem, és a SuperShock-ot már újra is vettem. A Lovely-t még biztosan beszerzem, a többi felejthető, de nem voltak rosszak egyáltalán, talán a Rimmelre tudnám azt mondani, hogy nehezen száradt.


Sminkek termén most van pár elfogyott mint látjátok. Van amiért vérzik a szívem, és van ami küzdelem volt. A Solution Vip krém egy régi Avonos színezett hidratáló volt, amit nyáron nagyon szerettem, már nem lehet kapni, az enyémben is nagyon kevés volt, körülbelül egy-két hétig tudtam még használni. Szerettem, nyárra pont jó volt, télen nem hidratált eléggé. Ha lenne valószínűleg újra venném.

A Luxe korrektora a vérzőszív kategóriába sorolható. Nagyon szerettem, mostanában nem láttam a katalógusokban pedig nagyon vadászok rá. Tuti újra rendelem ha lesz még.

A Catrice highlightert nem igazán szerettem, a kiszerelése, és csomagolása az tetszett, de nekem túl sok volt. a mostani Alverde highlighteremet sokkal jobban szeretem a folyékonyak közül.

Az Avon szemhéjalapozója teljesen bevált nálam a mindennapokra. Már újra is rendeltem pár kampánnyal ezelőtt, ár/érték arányban szerintem megállja a helyét, bár hallottam negatívumokat is róla. 

Ez az Essence szájfény a legrosszabb szájfényeim között sorakozott, és bár nem fogyott el, de mennie kellett. Essence szájfényt nem vásárolnék, már párszor megjártam velük, de ettől függetlenül van kedvencem a márkától.


A  képen látható fogkrémet nem szerettem és kicsi csalás van ebben, mert láthatjátok, hogy még lehetett volna belőle kipaszírozni terméket, de már alig vártam, hogy a végére jussak.



Ezeket sikerült kb. 3 hónap alatt elhasználnom, és sajnálom, hogy sok negatívum volt közöttük, ha esetleg Nektek beváltak, annak nagyon örülök, de nálam ezek teljesen kapufák voltak.

Ha tetszett a bejegyzés nyomjatok egy lájkot a blog facebook oldalára az oldalsávban. Köszönöm!


Szép Hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése