2016. december 17., szombat

Baba Intenzív testápoló

Sziasztok!

A legutóbbi TRND teszt programba bekerültem nagy-nagy örömömre, így tesztelhettem a Baba Intenzív testápolóját. A csomag egy teljes kiszerelésű terméket, valamint 10 kis mintát tartalmazott, a mintákat kb. 3 nap alatt szétosztottam, kicsit vicces is volt, hogy adtam valakinek és az ő munkatársa/ismerőse kért hogy ő is kiszeretné próbálni, de mindegy is, mert ennek ez volt a lényege. 
Kicsit szkeptikus voltam a termékkel kapcsolatban, hiszen egyszer már találkozhattatok Baba testápolóval nálam az idén, ahol leírtam, hogy a termék ragacsos érzetet ad, és viszketek tőle. De gondoltam, ha már sikerült bekerülnöm, akkor kipróbálom, és meglátjuk, a legrosszabb ami történhet, hogy nem válik be.


A testápoló a szokásos baba csomagolásban érkezik. Könnyen kinyerhető belőle a termék. Azt hiszem a baba termékeknél nehezen barátkoznék meg egy nagyon divatos, mindenféle formájú csomagolással. Ez a csomagolás juttatja eszembe a gyerekkoromat. A termék 400 ml-ter és 899 ft az ajánlott fogyasztói ár.


Ilyenkor télen, főként a szeles időben nagyon gyakran, és csúnyán kiszárad az egyébként is száraz bőröm, ilyenkor mindig valami jó testápoló után kutatok. Idén itt volt ez a remek alkalom, ami erre a télre sikeresen megoldotta a bőrápolási problémámat. 


A termék maga nagyon könnyű állagú, ezáltal nagyon hamar beszívódik a bőrbe. Könnyen elkenhető az egész test területén. Egy nagyon enyhe illata van, és az sem parfümös, hanem inkább olyan tiszta, friss illat, ami nem nyomja el a parfümöt, és nem érződik után a ruhán sem. Nem hagy ragacsos érzést, ami nálam nagyon fontos, hiszen ki szereti a ragacsos érzést magán viselni, vagy testápolózás után zuhanyozni?!
Ami még nagyon jó pont nálam, hogy egyálatlán nem fogja meg a ruhákat, sem a  fekete, sem a színes ruhákat.
A termék hipoallergén, ami külön a csomagoláson is fel van tüntetve. Érzékenybőrüek is használhatják, nálam nem okozott semmiféle irritációt, pedig az arcom, és a nyakam egész területére is használtam. 
A termék fő sajátossága a fent említett tulajdonságok mellett még az, hogy segít helyreállítani a bőr természetes nedvességtartalmát. 


Nekem tökéletesen bevált a termék, nem tudok rá negatívumot mondani, így kb. 1 hónap után sem. A bőröm puha lett, és a kezeimet sem mondhatom száraznak, bár azok nyilván több időjárási tényezőnek vannak kitéve, a nyakamat teljesen rendbetette, nem hámlik, és nem viszket a szárazságtól. Hiába hordok sálat, ezzel minden évben megküzdök. Szépen hidratálta a lábaimat, szőrtelenítés után nagyon szépen nyugtatja a bőrt. Nekem bevált ez a termék. Ár/érték arányban fantasztikus. Ilyen áron ennyi és ilyen hatásos terméket nem igazán lehet beszerezni, illetve én még nem találkoztam vele. 

Nagyon örülök, hogy kellemes csalódás ért, mert így újra barátkozni fogok a Baba termékekkel, mert őszintén a kakaóvajas testápolóban való csalódásom után a Baba polcaira sem néztem, de így már más a helyzet...

Ajánlom mindenkinek, aki nem szereti a testvajak, de a testvajak hatását szeretné elérni.

Ha elfogy biztosan láthatjátok még nálam. 

Ti próbáltátok már ezt a terméket? Mi a véleményetek róla? Nektek bevált?

Szép hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése