2016. november 18., péntek

Yves Rocher Zéro Défaut nyom nélküli alapozó

Sziasztok!

Nem rég láthattátok, hogy az Yves Rocher kínálatából választottam egy alapozót, régebben használtam már tőlük a Ragyogó fiatalság alapozót, amit nagyon szerettem, de inkább csak tavasszal és nyáron szeretem használni. Itt a teszt róla. Most viszont erre a Zéro Défanut-ra esett a választásom, és azóta rendszeresen használom, gondoltam írok róla, hátha valakit érdekel közületek is.


Megmondom őszintén nem néztem előre utána ennek az alapozónak, de ott a boltban kaptam egy kis tájékoztatást, és így került a kosaramba ez a verzió. Utólag olvastam utána, amit megtudtam, hogy 100% ig természetes pigmentanyagot biztosít a szójakivonat, ezáltal tökéletesen alkalmazkodik a bőrhöz, és hosszantartó hatást nyújt. Rajta is van, hogy akár 14 órán keresztül is tarthat. Minden bőrtípusra használható. 


 A termék 30 ml. Szokásos Yves Rocher pumpás csomagolása van, elfordítható is résszel, ami meggátolja, hogy esetleg megnyomódjon használaton kívül. 


Az előző alapozóból a Beige 200as árnyalatot hoztam haza, de most az eladó nő tanácsára a Rosé 200-ast válaszottam, és tökéletes, teljesen egybeolvad a bőrömmel ami most már teljesen kifakult a nyári barnaságom után. Pedig először elég sötétnek tűnt az üvegcsén keresztül...


Nagyon tetszik, a formulája, mind ecsettel mind szivaccsal, mind az ujjaimmal nagyon könnyű felvinni, könnyen eldolgozható. Az illata a szokásos Yves Rocher alapozó illat, ami számomra picikét erős, de hamar elillan. A fedése inkább közepes mint magas, de szépen építhető, és nekem két rétegben valami fantasztikus arcbőrt eredményez. Még két rétegben sem maszkos a hatása, egyálalán nem észrevehető. Nem ül be a ráncokba, és nagyon szépen egyenletesen kopik. Nem szárít, bár az extrém száraz részeket - mint tapasztalataim szerint minden alapozó - hajlamos kiemelni. Nagyon sokáig fent marad ha 14 óráig nem is de tényleg a tartós alapozó kategóriába sorolható, mondjuk én használom alá a Rimmel sminkalapomat. Egyáltalán nem nehezíti el az arcbőrt, nem is érzem hogy rajtam van. Felvitel után pici száradást igényel, de nem hagy egy makacsul ragacsos érzést, a ragacsosság száradás után teljesen eltűnik. Ha reggel lefixálom púderrel, nap végére sem fényesedik át. Az összetevői is nagyon szépek, szerintem, így nálam semmiféle irritációt nem okozott. 

Eredeti áron elég drága, de ár /érték arányban nem a leghorrorisztikusabb 4.290 ft. Nagyon sokszor van akció a termékre, illetve ha a törzsvásárlói program tagjai vagytok akkor szinte mindig -40% kedvezménnyel is megvásárolhatjátok.

Nekem teljes mértékben elnyerte a tetszésemet ez a termék, újra versenybe szállt a Rimmel Lastinggal, remélem hosszútávon is megállja majd a helyét.


Ha esetleg ti is használtátok már ezt az alapozó, Nektek bevált?
A márka melyik termékeit szeretitek a legjobban?

Puszi Nektek!


Ha tetszett a bejegyzés kérlek az oldalsávban lájkold a blog facebook oldalát. Köszönöm :)

Szép Hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése