2016. október 26., szerda

Anew Hydro-Advance nappali és éjszakai krém

Sziasztok!

Elég régen rendeltem már ezt a két krémet, de addig nem akartam felbontani, míg az előző arckrémeim el nem fogynak, aztán pedig szerettem volna rendesen letesztelni.
Most kb. 1 hónapja használom, és gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat a termékekkel kapcsolatban.


A csomagolása mind a két terméknek a szokásos Anew csomagolás. Engem egyálalán nem zavar, hogy ilyen belenyúlkálós, mert ezt egy spatula segítségével oldom meg. 50 ml-es kiszerelésben vásároltam meg, és azt hiszem ebből a két termékből nem is kapható a kisebb 15 ml-s kiszerelés.


Kezdjük a nappali krémmel ami 15-ös fényvédőt tartalmaz, így azt gondolom a kora őszi időben még tökéletes ez fényvédő. Nagyon könnyed formulája van, és ezért nem vártam tőle túl nagy hidratálást, de meglepett, mert nagyon jól hidratál, bár kicsit nehezebben szívódik fel, mint az átlagos nappali krémek, viszont nem hagy ragacsos érzést. Tökéletes sminkalap, nagyon könnyű rá sminkelni. Nem nehezíti el a bőrt. Semmiféle irritációt nem okozott, ha jó emlékszem hipoallergén termék. Az összetevő listája nem a legszebb, de bőven akad ennél borzalmasabb összetevőlistájú termék is akár a drogériák polcain is. 


Az arcbőröm puha, és bársonyos lesz tőle egész nap. Minimális illattal rendelkezik, de ez engem egyáltalán nem zavar, miután beszívódott ez teljesen elillan. Pár nap használat után már felfedeztem, hogy egységesebb az arcbőröm. Minden bőrtípusra használható. Hydra-Power technológiával kifejlesztett termék, mely a bőrsejtek nevességiszintjét optimalizálja, és így hidratáló hatása tovább érezhető mint egy átlagos napplai krémnek. A homlokom erősen vízhiányos volt a termék használata előtt, de annyira szépen rendbe rakta ezt a területet is ez a krém. Nagyon megszerettem, és bár kicsit drágáltam az elején a teljes árát de mostmár bátran megrendelném újra. Nagyon kevés kell belőle, és tényleg ár/érték arányban nagyon jó. 


Amennyire megszerettem a nappali krémet, az éjszakai gélkrém egyálalán nem vált a kedvencemmé.
Mint a nevében is benne van, ez egy gél állagú krém, és én ezeket általában nagyon szoktam szeretni, mert hamar beszívódik, és jól végzi a dolgát, főleg nyáron azt vettem észre. Bár ez is könnyen beszívódik, de ez a termék hagy magaután ragacsos, kellemetlen érzést. A hatása sem az igazi, nem hidratál olyan jól mint a nappali verzió. 


Nem mondom, hogy semmiféle hidratáltságot nem érzek utána, de megmondom őszintén, hogy a nappali krém elég magasra rakta a mércét. Elfogom használni, mert az biztos, hogy egységesíti ez a termék is a bőrömet, de marhára zavar hogy marad egy ragacsos réteg az arcomon reggelre. Szóval mindent összevetve a nappali krémet nagyon megszerettem, de az éjszakai csalódás volt.

A termékek egyébként elég drágák eredti áron (4.199 ft/db) ezért szerintem érdemes valami akciót megvárni, olyan 2000-2500 ft környékén már meglehet rendelni néha.


Ti próbáltátok már ezeket a termékeket?
Nektek beváltak?


Ha tetszett a bejegyzés akkor az oldalsávban kérlek lájkold a blog facebook oldalát :) 


Pusz Mindenkinek! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése