2016. szeptember 17., szombat

Szeptemberi Avon szerzemények

Sziasztok!

Megérkezett a szeptemberi Avon szerzeményeimet mutatom meg, mint az már a címből is kiderült.
Nem szereztem be túl sok mindent, de gondoltam megmutatom, mert van pár sminktertmék is, így érdekes lehet, valamint nagyon jó akciós termékek vannak a katalógus végén, ezekből is rendeltem párat :D


Aloe vera és kamilla intim lemosó 399 ft

Szeretem az Avon intimhigiéniai termékeit, nekem teljesen beváltak, és most akciós volt. Ezt a fajtát még nem használtam, amit ígér hogy gyengéden ápol és frissességet, valamint kényelmez biztosít, hát remélem ez is bevállik majd.


Csokoládé testradír 399 ft

A kedvenc testradírom csokoládés változata szintén akciós volt, így rendeltem belőle egyet, mert a nyár folyamán elég sokat elhasználtam, így pont elfogyott már mind az epres, mind a csokis.


Joghurt testradír 399 ft

Szintén egy testradír, ezt még nem próbáltam, unokatesóm ajánlatára rendeltem meg, mert neki nagyon bejött, és ennyiért megér egy próbát, ez is Naturals termék szóval nem hiszem, hogy minőségi eltérés lenne, aztán meglátjuk majd.


Matt hatású ajakrúzs - Peach Flatters 979 ft

Újabb matt rúzzsal bővült a kollekcióm, egy nagyon kellemes színre esett a választásom, és már kipróbáltam, nagyon kellemes, és tartósabb mint a Posh Petal, de írok még róla.


SuperShock szemhéjpúderalap 499 ft

Nem mondom, hogy a legjobb szemhéjalapozó, de a hétköznapokra tökéletes, és gondoltam ennyiért, szinte ajándék. Azt hiszem egy árnyalatban kapható és ez a light beige.


Tanácsadói keretek között rendeltem meg két Planet Spa szetett, illetve érkezett még egy Blissfully Nourishing nyugtató köröm-,kéz és lábfürdő aminek nagyon nagyon jó illata van :)


Ti mit rendeltetek mostanában?

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek nyomj egy like-ot a facebook oldalamra. Köszönöm!
Bármilyen kérdésed van a termékekkel kapcsolatban, írj kommentben, vagy üzenetben, szívesen válaszolok - ha tudok -. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése