2016. augusztus 11., csütörtök

Avon Alpha női parfüm

Sziasztok!

Ma egyértelműen a nyár kedvenc parfüméről fogok mesélni, legalább is számomra. Már a minta alapján tetszett az illat, ezért meg is rendeltem a nagy kiszerelést, és komolyan mondom hosszú idők óta a legjobb új illat amivel találkoztam. Persze ott van a kedvenc a Today, vagy a Little Black Dress, de ez határozottan beállt a sorba, és mostantól biztosan a kedvenceim között fog szerepelni,.


A csomagolására nem mondanám, hogy túlságosan extra, egy sima pirosas-bordós dobozban érkezik elegáns arany felirattal, pont elég, hiszen a parfümnek nem a doboza a lényeg.
Az üveg a pirosból megy át szépen az átlátszóba. Nekem maga az üvegcse tetszik. a kupak adja meg az eleganciát, a maga arany színű széleivel. Teljesen táskabarát ezáltal. Töredelmesen bevallom, hogy szinte mindig a táskámba dobom az aktuális parfümömet, még akkor is, ha van belőle mini kiszerelés. A csomagolás nem a legdivatosabb amit az elmúlt időben láttam, de annak örülök, hogy az Avon végre újított egy kicsit :)
De térjünk is a lényegre, magára az illatra. 


A katalógusban található leírás alapján Orientális-Gyümölcsös illatkategóriába tartozik. A főbb illatjegyek pedig a málna, a vízililiom, és a pézsma. 


Valami eszméletlenül kellemes illata van, nem az a fojtós, de erőteljesen érezhető, majd megmarad valami nagyon gyümölcsös illat. Szerintem a hétköznapokra tökéletes, és talán minden évszakban eltudom képzelni. A tartóssága nem éppen a legjobb, mert a nap folyamán én újra szoktam fújni, és így időről időre megdicsérik hogy mennyire kellemes. Persze mivel egy parfümről van szó nyilván vannak akiknek nem tetszik, és tudom, hogy mindenkinek más-más illat áll jól, de én azt mondom akinek tetszenek a gyümölcsös illatok az bátran próbálja ki, ha megteheti :) 

Nekem a férfi illat is nagyon tetszik, és ami meglepő, hogy a férfi illat kölni és nem parfüm, viszont sokkal tartósabb legalább is én tovább éreztem apán, mint magamon, vagy anyán a női illatot.

Az augusztusi és szeptemberi kampányokban is egyaránt 3.799 ft-ért rendelhető akciósan, azt hiszem az eredeti ára olyan 4900 ft környékén van. Ezért a pénzért 50 ml terméket kapunk.
Nem egy olcsó parfüm, de nem is a legdrágább amivel valaha találkoztam, volt már rosszabb minőségű, de kétszer ennyibe kerülő parfümöm is. 

Ti mit gondoltok erről a parfümről, esetleg megrendeltétek már, vagy megfogjátok?

Puszi Nektek! :)
.

1 megjegyzés: