2016. július 5., kedd

Júniusi (élet)képek

Sziasztok!

Június! De jó, hogy vége! Talán még így sosem kezdtem ilyen bejegyzést, de most ezt kell, hogy írjam, az első nyári hónap vizsgákkal és tanulással telet, amit sokkal nehezebben viseltem, mint a téli vizsgaidőszakban. Történt pár jó dolog is, de ez az időszak elég fárasztó volt, és lelkileg is elég megterhelő, ugyan is őrült lelkifurdalást éreztem, hogyha nem tanultam, ha pedig tanultam, akkor mindig más teendőkön járt az eszem. Na mindegy is. 
Remélem Nektek azért ennél kellemesebben indult a nyár, és már élvezitek a nyaralást!


Megtaláltam az új arcápolási kedvencemet :)


Viharutáni csend, elázott erkély, majd fullasztó meleg....


Első tusolóhab :)

Lénával :)


Az eltűnt gyermekekért...


Zuhogóesőben vizsgázni.... :S


Szurkolói vénák....


Csodabögre


A hűvösebb napokon egy kis sminkelés is belefért...

Nektek hogy telet a június? 
Merre mentek idén nyaralni?

Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése