2016. július 20., szerda

Elfogyott! Újra venném?

Sziasztok!

Ma ismét az elhasznált termékekről írtam Nektek, kicsi csalás van benne, mert itt már benne vannak a július elejei termékek is. Elég sok minden fogyott el, főként tusfürdők, így nyáron gondolom ez mindenkinél így van, és próbáltam tudatosan azokat a tusfürdőket használni, amik már megvoltak bontva, hogy újakat próbáljak ki. Szóval lényeg a lényeg, hogy sikeres volt ebben a hónapban is az akcióm amit a termékek ellen terveztem, tehát mutatom...


Kezdem is a már említett tusfürdőkkel, két márka van jelen csak a Balea és az Avon termékei.
Balea After Sun tusfürdő: Imádtam, nagyon jó illata van, már újra is vettem, és biztosan újra fogom venni, nagyon nyár, és nagyon megszerettem, nem tudom hol voltam eddig, hogy még csak most vettem először?! Szokásos Balea minőség.
Balea Abenteuerlust tusfürdő: Viszonylag új limitált kiadása a márkának, őszibarack és vízililiom, az elején nagyon szerettem, a vége felé már untam, azt hiszem nem veszem újra, egy elég volt belőle. Szintén a megszokott minőség.
Avon Senses Joyful Tropical tusfürdő: Kellemes papaya és barack illata volt, szerettem, az állagával volt kicsit bajom, így nem venném újra, de nyáron egész jól el voltam vele. Különösebben nem hidratált, de nem is szárított, egy egyszerű tusfürdő. 
Avon Naturals Escape tusfürdő: Erről már ódákat zengtem a blogon, ide kattintva elolvashatjátok, nagyon szerettem, és azt hiszem újra rendelem, már a testpermet is kifogyóban van, így lehet hogy mind a kettőre újból beruházok :) Fantasztikus kókusz és csillaggyümölcs illata van, és nagyon jól habzik. 
Avon habfürdő Orchidea és vanília: Szeretem az Avon habfürdőit, jól habzanak, és jó az illatuk, az elején tetszett az illat, a végére lábfürdő lett belőle. Ezt az illatot nem venném újra, maximum télre, így nyárra nagyon erős. 
Balea Street Art tusfürdő: Nagyon kellemes narancsillata volt, van még belőle egy egész, és bármikor újra venném, szívesen zuhanyzok vele télen-nyáron. 


Aztán a testápolásnál maradva van még pár vegyes dolog.
Yves Rocher vadszeder illatú radírozóhatású tusfürdő: Inkább radíroztam vele a tavaszi kedvenceim között olvashattatok róla (itt) szerettem, újra venném, de nem ebben az illatban.
Charlotte testápoló vaj: Sheavaj-őszibarack illata volt, semmi extra, ragacsos volt a bőröm miután beszívta így párszor használtam csak aztán inkább a kezemre kenegettem, egyébként a Rossmann-ban lehet ezt a márkát beszerezni, azt viszont nem tudom, hogy más illatban kapható-e. Nem venném újra, csak az illata ami pozitívum.
Rexona Biorythm Ultra Dry stift: Egyáltalán nem vagyok tőle elájulva, valamikor szerettem és akkor betáraztam belőle, de mára már nem tudom, hogy mit szerettem benne annyira. Inkább éjszakára használtam, vagy amikor tudtam, hogy nincs szükségem extrább védelemre :D Nem venném újra, de azt hiszem még van belőle egy. :S Viszont nem szárít, és az illata is elég jó.


Végre van pár elhasznált lábápolóm is, így gondoltam ezeket is megmutatom, ilyenkor nyáron fokozottan figyelek a lábaimra is...
Planet Spa Egyptian Secrets kéz - és lábápoló krém: Az illatát és a hatását is szerettem, elég szépen puhította a lábamat is és a kezemet is, a klasszikus Foot Works lábápolók azért sokkal jobban hidratálnak, így ezt nem venném újra. 
Foot Works lábradír: Az illatát a végére kevésbé szerettem, a hatása sem volt rossz, azt hiszem olyan mint bármelyik Avonos lábradíré. Újra venném, de más illatban. 


Pár hajápolási terméket is elfogyasztottam...
Syoss Repair sampon és balzsam: Nagyon szerettem őket, csodát műveltek a hajammal, hatalmas kedvenc volt mind a két termék, kb. egyszerre fogytak el, és már újra vettem őket. A tavaszi kedvencek között szintén olvashattatok róla.
Planet Spa Bali Botanica hajmaszk: Nagyon jó illata volt, és a hatása sem volt rossz, puhává és fényessé tette a hajamat, kb. 10 percig hagytam minden alkalommal hatni, elég sokáig elég volt a rövid hajamra, ha lehetne kapni újra rendelném.
All About Shine hajlakk: Nem szerettem ezt a hajlakkot, nem venném újra, azt hiszem a Tescoban lehet kapni, párszáz forintért, de annyit is ér. Nagyon összeragasztotta a tincseimet, és hamar kifehéredett tőle a hajam.


Ritkaság nálam, de ismét elfogyott egy parfüm...
Today parfüm: Az örök kedvenc az Avon kínálatából. Már újra rendeltem. Nagyon szeretem, és remélem soha nem fogják kivonni, mert ez a klasszikus illat számomra, a megunhatatlan és.... szóval imádom :)


Nem felejtettem el megtartani az aktuálisan elhasznált fogkrémem és egyéb szájápolási termékeim csomagolását, na jó a használt fogkefémet nyilván nem mutogatom, de a többi belefér...
Listerine Cool Mint szájvíz: A Listerine szájvízek jönnek be a legjobban, és már újra is vettem. 
Blend-a-med 3D white fresh: Nem tudom valahogy többet vártam tőle, de csak egy sima fogkrém, nem venném újra, számomra nem volt túl nagy szám, pedig egész jókat olvastam róla. 


Az arcápolási szekcióból fogyott a legtöbb ebben az időszakban.
Cuticura arctisztító: Itt már írtam róla, nem is ragoznám tovább a szót, olvassátok el, nagyon szerettem, és már újra is vettem.
Garnier Miracle éjszakai krém: Nagyon szerettem, írtam már róla, azt hiszem ha a kísérletezéseim nem vezetnek jóra ezt veszem újra, mert nagyon bevált. Itt írtam róla :)
Planet Spa Perfectly Purifying arcradír: Nagyon régóta ezt használom kb. 5-6 tubussal elhasználtam már belőle, most még nem rendeltem újra, mert egy másikat próbálok ki, de biztosan újra fogom még rendelni. 
Vichy Normaderm arctonik: Nagyon jó volt, erről is írtam már tesztet, ide kattintva találjátok meg, azt hiszem bármikor újra venném, mert ilyen jó tonikom még nem volt. 


Pár sminkterméket is elhasználtam illetve kiselejteztem...
Balea micellás arctisztítókendő: Már számtalanszor láthattátok ilyen bejegyzésben, nagyon szeretem, és már újra is vettem. Nagyon szeretem lustább napokon elengedhetetlen. :)

Rimmel Lasting Finish 25h alapozó: Már láthattátok szintén hogy elhasználtam belőle egyet, ez volt az utánpótlás, és már ez is elfogyott, biztosan újra veszem még egyenlőre ez a kedvenc alapozóm, de most szeretnék még tesztelgetni mindenféle alapozókat.
Avon Extra Lasting alapozó: Elment, inkább nyáron szerettem, tartósság szempontjából is megvoltunk fixálással elég jól bírta a mindennapokat. Újra venném, bár a tesztelés miatt valószínűleg ez most elmarad, de nincs kizárva, hogy még beszerzek belőle egyet. 
Avon Calming Effects folyékony korrektor: Nem igazán szerettem, és nem is elfogyott, hanem kiselejteztem, mert már nem volt igazi az állaga és az illata sem, így jobbnak láttam megválni tőle, Nem venném újra, mind az Avon mind a drogériák polcain találhatóak olcsóbb és jobb korrektorok. A csalódásaim között itt már olvashattatok bővebben róla.
NYC szájfény: Szintén selejtezés, nem sokszor használtam, de már kezdett fura lenni az állaga, és az illata is. Különösebben nem szerettem, említésre sem méltó darab volt sajnos, pedig nagyon jó lett volna, ha olyan szép az ajkakon is, mint a kezemen. Nyilván nem venném újra.
Kryolan alapozó (mini): Többet is elhasználtam, egy időben nagyon szerettem, bár már nem tudom miért, a végén szemhéjalapozónak használtam el arra tökéletes volt. Nem venném újra, mert találtam jobbat.


Egyéb kategóriába is sikerült pár terméket elhasználnom.
Finale folyékony krémszappan: Ahhoz képest, hogy nem egy márkás darab meglepően jól hidratálta a kezeimet, és azt hiszem vagy Aldi-ban vagy Lidl-ben vettük, és nagyon kellemes illata volt, azt hiszem újra fogom vásárolni, jelenleg Avon-os van, de azt hiszem ez annál sokkal jobban működött. 
Sylish glitter gel: Szerintem már 1000 éves, és most kidobásra ítéltem, már nem emlékszem milyen volt, azt sem tudom használtam-e.
Avon Skin So Soft szőrtelenítőkrém: Egyáltalán nem vált be a végét már nem is használtam el, mert a második alkalom után már nem volt használható, így kuka, nem venném újra.
Floppy nedvestörlőkendő: Elment egynek, de az Aldi saját márkás terméke sokkal jobban bejött, és azt hiszem mostantól azt fogom használni, ezt kaptam, ha nincs már, újra venném.

Ezeket használtam el mostanság, de megmondom őszintén, hogy már nem tudtam hol tárolni ezeket, így mindenképpen megakartam írni a bejegyzést, a múlt hónapban is volt de úgy látszik a nyár egy ilyen időszak, több terméket használ az ember lánya, legalább is én.

Ne feledjétek még tart a nyereményjáték! Részletekért látogass el ide:http://reginabeauty.blogspot.hu/2016/07/nyeremenyjatek-blog-2-szuletesnapja.html

Nálatok is több termék fogy nyáron?

Puszi Nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése