2016. június 6., hétfő

Elfogyott termékek és selejtezés .)

Sziasztok!

Újabb elfogyott termékeket hoztam Nektek, elég szép adag gyűlt ismét össze. Kis család lesz ebben a posztban, mert selejteztem a sminkcuccaim, és a kozmetikumaim között, és van pár termék amit kidobásra ítéltem. 


Két csomag nedves törlőkendőt használtam el, az elsővel már találkozhattatok az előző bejegyzésben amiben azokról a termékekről írtam, amik nem váltak be, ez pedig a Coop kamillás törlőkendője, ami nagyon rossz volt, nem volt nedves, és soha nem venném újra, alig vártam, hogy elfogyjon. A második csomag egy Libero nedves törlő volt, amit viszont szerettem, és már többször is használtam ezt a típust, bármikor újra venném


Hajápolás terén elhasználtam a Garnier Fructise Goodbye Damage balzsamját, és samponját, már több bejegyzésben említettem, hogy nagyon szerettem ezt a két terméket, csak elrontottam, mert már ez a harmadik adag amit elhasználok belőle, és nem hálálja meg a hajam egyáltalán, tehát váltanom kell. Mindkét terméket újra venném, de csak később, mikor úgy érzem, hogy a hajam újra ezt az ápolást igényli amit ez a két termék ad. Sikerült még nagy nehezen elhasználnom, a másik Garnier Fructise Strong&Shiny 2az1-ben sampon és balzsamját, amit gyűlöltem, régebben egy nem vált be termékeknél már olvashattatok róla, végül ecsetmosásra használtam el. Nem venném újra. Az Avon Advance Techniques 2az1-ben korpásodás elleni sampon-balzsamját már sok Avonos haul bejegyzésben láthattátok, és most kivételesen sikerült, megtartani a kiürült dobozt. Újra venném bármikor, nagyon szeretjük az egész család, már újra is rendeltem az elmúlt kampányban. 


Hajlakkok terén megint sikerült jó pár flakonnal elhasználnunk a lakótársammal együtt, az első egy Taft Power, amiről már írtam, hogy nem szeretek túlságosan, de mivel ő választotta ki, ezért használtam egy darabig, tovább tartom magam ahhoz, hogy én nem venném meg, és pár használta után vettem a Glamour-napok alkalmával egy Isana Color Shine hajlakkot, amit szintén nem vennék újra, jobb volt mint a Taft, de ettől is durva, és kemény lett a hajam, nagyon hamar kifehéredett tőle, nem győztem mosni. Aztán vettem még egy Balea Ultra Power lakkot, ami egy mini, mert a nagy kiszerelés nem volt belőle, de már nem akartam kísérletezgetni, és tudtam, hogy ez beválik, így ezt újra venném.


Az Avon Naturlas epres testradírt, már számtalanszor láthattátok a blogon. Most elfogyott egy újabb adag, és már újra is rendeltem. A másik termék szintén egy Avon-os testpermet, mégpedig a Ballroom Beauty parfüm testpermet változata, erős volt testpermetnek, küzdöttem míg elhasználtam, mert egyszerűbb volt a parfümöt magamra fújni, ennek volt valami furcsa utóillata. Nem rendelném újra, ezek a parfüm testpermetek nálam nem váltak be különösebben. Még egy Avon termék, egy habfürdő, nagyon jó illata volt, tetszett az illata, jól habzott, különösebben nem hidratált, de nem is szárított, elvoltam vele, ritkán habfürdőzök, de akkor őt használtam, tetszett a kis kiszerelés, ugyanis hajlamos vagyok megunni az illatot, ezért van mindig több egyforma, csak illatban különböző termék felbontva a fürdőszobámba. :) Egyébkén újra rendeltem már, azt hiszem a nagy tesója még várakozik a kibontásra. Egyébként ezt a kis kiszerelést újra rendelném ha úgy adódik.


Isana gyanta arcra, borzalom láthattátok a csalódásokban ( ha nem olvastátok ide kattintva megtehetitek) nem szerettem, kis csalás van benne, mert ezt a terméket inkább leselejteztem mint elhasználtam, mert kb. a fele benne van még, de nem vagyok hajlandó vele küszködni, nem venném újra.


A Dr. Scheller arcápolót, már agyon ajnároztam amióta megvettem, nagyon szerettem, nagyon keresem az utánpótlást, hamarosan újra megrendelem. A tesztet itt érhetitek el.


Az arcra való termékekből is jó pár elfogyott. Először is elhasználtam egy Planet Spa Perfectly Purifying arcradírt, évek óta használom, már megvan az utánpótlás, jelenleg is használom. Újabb bánat, hogy elfogyott ez a Vichy Normaderm arclemosó, nagyon szerettem, ha a jelenlegi arclemosóim elfogynak valószínűleg megvásárolom a nagy kiszerelését. A Garnier Moisture Match arckrémet a tavaszi kedvencekben is láthattátok, szerettem nagyon, kicsit magasra tette a mércét, most keresem az utódját, ha van valami jó tippetek osszátok meg velem, mindenképpen újra venném, bár szerintem ez már nem kapható, vagy kapható??! Ennek még utána fogok járni.. Egy Eucerin pórusösszehúzó szérumot, vagy krémet is elhasználtam, mint látjátok mini változatban, nem volt különösebben jó, a Bioderma hasonló terméke sokkal jobban bejött, ezt nem venném meg. Egy Nivea mintát is sikerült elhasználom, ami három részből állt, az éjszakai és a nappali krém tetszett, a szemkörnyékápolótól sajnos könnyezett nagyon a szemem, pedig általában nem szokott, az ilyen termékektől. A két krémet szívesen kipróbálnám teljes kiszerelésben is, tehát megvenném őket.


Sikerült egy teljes üveg parfümöt elhasználni, vagyis ez már a második üveg a Percieve parfümből. Nagyon szerettem, már újra is vettem még mielőtt elfogyott volna. Nagyon kellemes az illata, évszaktól függően bármikor viselhető.

A következő termékek pedig a leselejtezett termékek lesznek.


Planet Spa Indulgence testvaj, igazából azért selejteztem le, mert már elég régi darab, nagyon kevés van már benne, az illatát szerettem, a használatát nem, mert megfogta a ruhát, és ez elég kellemetlen tudott lenni, szeretem a Planet Spa testvajait, de ezt a fajtát nem venném újra, bár már nem is árulják.


4 db szempillaspirált is leselejteztem, az első a Catrice The Gigant, amitől nagyon nehezen váltam meg, mert imádom a keféjét, bármikor újra venném, a második az Avon 24K spirálja, ami egy forintot nem ér, szürke benne a festék, amiben elég nagy csillámok vannak, nem venném újra, azt hiszem már nem is kapható. A harmadik egy NYC spirál, ebben még nagyon sok van, és már borzasztó régi, és még nem száradt be, de mivel a szavatosság miatt nem mertem kockáztatni így ő is a kukában végezte, órási keféje van, egy próbát megért, de nem venném újra. A negyedik spirál pedig az Avon Big and Daring spirálja, amit nagyon szeretek, és újra rendelnék bármikor. 


Szájfények közül 4 db Essence és 1 db noname távozott, egyiket sem venném újra, láthatjátok, hogy alig használtam őket, talán még az elsőt az Essence Sun Club szájfényt szerettem, de az sem volt kiemelkedő.


Utolsóként a Catrice Prime & Fine szemhéjalapozója távozott a smikesfiókomból. A csalódások között láthattátok, egyáltalán nem vált be, nem venném újra


Ezek azok a termékek amiket kb. 1,5 hónap alatt sikerült elhasználni, jó úton haladok az év elején kitűzött célom felé, de azért még mindig van termék amit jó lenne elhasználni, még szavatossági határidőn belül. A selejtezést folytatom, nagyjából próbálok visszaemlékezni mit mikor vettem, és ha már nincs a garantált szavatosság idején belül, vagy megváltozott a színe, szaga, állaga, akkor távoznia kell a többi cucc közül.

Puszi Nektek!

Csoda szép hetet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése