2016. május 11., szerda

Yves Rocher 4 az 1-ben bőrhibák elleni arcápoló

Sziasztok!

Azt hiszem mondanom sem kell, hogy egyik kedvenc márkám az Yves Rocher, és ma a Pure System termékcsaládjának egy termékét hoztam el Nektek.


Ez a termék a 4 az 1-ben bőrhibák elleni arcápoló. 40 ml-s és teljes áron 2.350 ft-ba kerül. Kb. 3 hete használom rendszeresen, mindennap, és már most látok változást az arcbőrömön. A pattanásaimat teljesen eltüntette, néha magam sem hiszem, hogy ez az én arcbőröm, a lenti képen láthatjátok hogy azt is írja, hogy a mitesszerek kialakulását is csökkenti, és valóban így van a kritikus T-zónában azóta nagyon-nagyon kevés mitesszer jelentkezett. A hegeken is segített, az nyakamon lévő borzalmas pici pattanásokat elhalványított, már ami még látszik mert a legtöbbet eltüntette. A gyulladásokat teljesen megszüntette. Hol volt ez a termék eddig? Fantasztikus, nagyon nagyon megszerettem, és így 3 hét után nem nagyon szeretném lecserélni, bár még ott van a Gerovital arcápolóm is, de azt még nem bontottam fel. Most annyira jó állapotban van a bőröm, hogy nem merem ezt lecserélni. :D


A mattítás, na ez az amit annyira nem tapasztaltam, mert ugyan úgy kifényesedett a homlokom mint azelőtt, tehát ez a tulajdonsága nálam nem vált be. a hidratáló tulajdonsága  vagy hatása nálam sem 100%-os muszáj használnom mellé más hidratáló krémet is. 
Az összetevőit tekintve szerintem kifogásom nem lehet, na jó azért lehet mert van benne alkohol. Hamar beszívódik, nem hagy semmiféle ragacsos érzést maga után. Én reggel is használom sminkelés előtt, és este is az éjszakai arckrémem alá. Az összetevőinek köszönhetően nálam nem okozott irritációt.


A terméknek egyébként gél állaga van, és tipikus Yves Rocher arcápoló illata, nekem ez nem zavaró, inkább olyan tisztaságra, ápoltságra emlékeztet. 


Ilyen csőrös vég van a tubuson, teljesen jól adagolható vele a termék. Nem kell belőle sokat használni, én csak egy vékony rétegben szoktam felvinni, és így is kifejtette hatását.
Nekem nagyon bevált, tényleg 3 hét alatt tett csodát a bőrömmel, pedig nem hittem benne, egy újabb próbálkozásnak tekintettem rá, de lehet hogy megtaláltam az IGAZIT?! Remélem.

Nektek bevált ez a termék? 
Próbáltátok már?

2 megjegyzés:

  1. Ezzel én is nagyon sokat szemeztem már, mert a maszkját és a bőrradíros arclemosóját már legalább 4x újravásároltam. :) Nekem azok is szuperek és én érzem a mattító tulajdonságát is. Linkelem neked a teszjét, amit készítettem, hátha érdekel! (Már ha nincsenek meg Neked.) :) Ezzel a teszttel pedig meggyőztél engem és következőleg már ez is a kosaramban fog landolni. :)
    http://zoara.blogspot.hu/2015/10/yves-rocher-pure-system-termekcsalad.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a linket, és te pedig engem győztél meg, és beszerzem az arcradírt, nagyon tetszik :) Remélem a mattitó tulajdonságot is megtapasztalhatom :D

      Törlés