2016. május 18., szerda

Nutraeffects - Ragyogást kölcsönző olaj


Sziasztok!

A legutóbbi Avon rendelésemnél láthattátok, hogy megrendeltem a Nutraeffects termékcsalád újdonságát, az arcápoló olajat. Mióta megkaptam, minden nap használom, mert egyrészt nagyon kíváncsi voltam rá, már első perctől, másrészt pedig szerettem volna Nektek is minél előbb beszámolni róla, mivel a júniusi kampány újdonsága lesz, ahol kedvező áron lesz lehetőség a rendelésre.


Mostanában nagyon divatosak ezek az arcápoló olajok, nagyon sok márka jött elő mostanában hasonló olajokkal. Vannak olyan szépítő olajok is a polcokon, amik több olajat tartalmaz, és vannak amik speciálisan csak egyet, mint például a gránátalma olaj, az argán olaj stb. Tehát egész széles skála van az olajok területén minden bőrtípusra és bőr bajra, betegségre megtalálhatjuk a megfelelő olajat.


Először is kezdjük a csomagolással. A papír doboz egy letisztult, egyszerű dizáj-t kapott, semmi extra. Többek között magyar nyelvű leírás is található rajta. A dobozban a termék mellett egy kis papír is találhatunk, Amely a dobozon lévő információkat még a használattal egészíti ki. Az üvegcse elég masszív, ugyanis nem is én lennék, ha az első mozdulattal nem ejtettem volna el, semmi nem történt. A pipetta része is erősnek tűnik, már túl vagyok jó pár használaton vele, és tökéletes működik még mindig, gondolom Ti is találkoztatok már ojan pipettás adagolóval ami pár használat után szétment, na ez nem olyan. Egy pumpálásra körülbelül a pipetta feléig szívja fel az olajat. Teljesen elégedett vagyok a csomagolással.


Egy parabén-, ftalát- és színezékmentes érzékeny bőrre is ajánlott termékről van szó. Már ez tetszett benne, mikor először olvastam, a tulajdonságait, még a rendelésem leadása előtt. Aktív komplex-szel 5 értékes olajjal és E-vitaminnal gazdagított termék. 
Azt hiszem, a haul bejegyzésben már említettem, hogy illata alig van, ez a véleményem annyiban változik, hogy amikor felkentem, egy nagyon finom, könnyű, nem tolakodó illata van, ami pár pillanat után elillan, és nem érezhető tovább.
 Tulajdonképpen éjszakai használatra ajánlják, de én mostanában nagyon kevésszer sminkelem ki magam nappalra, elég sokat vagyok itthon, és így én nappalra a nappali krémem fölé is felszoktam kenni, természetesen ha sminkelek, akkor nem kenem a krémem fölé, mert egyszer megpróbáltam így, de hamarabb átfényesedett így a bőröm. Egyébként én úgy gondoltam először, hogy a hidratáló krémeim alá fogom kenni, de a leírásban azt tanácsolták, hogy fölé mert így jobban hidratál.
2-3 cseppet szoktam bemasszírozni a bőrömbe, ez pont elegendő mennyiség.


Egy hete használom ezt az olajat kb. és mint említettem reggel, este, és nagyon kevés fogyott még belőle. Sokkal ápoltam az arcbőröm, és a nyakam is, láthatóan hidratáltabb és feszesebb lett ez a terület. Nagyon könnyen beszívódik, szinte idő sincs arra, hogy normálisan belemasszírozzam a bőrömbe. Nagyon kellemes használni, nem ragad, nem tapad, a kezemen ha rajta marad, akkor is pillanat alatt beszívja, és az ujjaim is nagyon puhák tőle. Semmiféle irritációt nem okozott, a szemeknél sem. Összességében a benne található olajak mindenképpen jó hatással vannak a bőrömre. Tényleg baromi táplált, és hidratált tőle a bőröm. A bőrömről annyit, hogy van amikor zsíros, van amikor olyan száraz, hogy nem győzöm hidratálni, szóval nem tudom elég kombinált, és ezzel a bőrtípussal, nekem nagyon jó hatása volt, és bátran tudom ajánlani mindenkinek. Szerintem ár/érték arányban is egy szuper termékről van szó, hiszen a 
30 ml terméket a júniusi kampányban 1.899 ft-ért lehet majd megrendelni. 
Egyszóval nálam bevált a termék, és nem bántam meg, hogy megrendeltem. 


Remélem kicsit közelebb hoztam a terméket hozzátok, és ha kellett egy "lökés", akkor az megadtam a vásárláshoz. 

Puszi Nektek!

2 megjegyzés:

  1. Sok helyen olvastam már különböző olajokról, nyilván nem véletlenül imádja őket mindenki. Én is szeretnék egyet venni, amit mutattál nem is lenne rossz választás csak valahogy mindig is félve álltam az Avon arcápoló termékeihez, nem tudom miért. Számomra talán nem is annyira válnak de lehet, hogy ezzel teszek egy próbát. Még meglátom.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tényleg nagyon bevált, bár Nekem a legtöbb Avon-os arcápoló bevált eddig. Ha nem ezt választod, hanem valami mást, akkor szívesen olvasnám, akár itt kommentben is, hogy mit választottál, és hogy megszeretted-e. :)

      Törlés