2016. április 25., hétfő

DM és Yves Rocher szerzemények

Sziasztok!

Két hete hirtelen felindulásból bementem az Yves Rocher üzletébe, ahol igazából egy tusfürdőt szerettem volna venni, mégpedig a vaníliás verziót, ugyan is Nikinél a Rúzsnyom bloggerinájának egy elfogyott termékek videójában nagyon megtetszett amit mondott a termékről. Aztán bementem és rengetegen voltak, nem is értettem, hiszen egy sima hétköznap volt, mindegy gondoltam, de mivel 3 lány állt a tusfürdőknél, és nem nagyon akartam mozdulni,  gondoltam akkor előbb körbenézek a többi termék között, így vettem meg a Pure System 4 az 1-ben bőrhibák elleni arcápolót, olyan 1.500 ft körül volt, mert volt egy 35%-os kedvezményre jogosító kuponom. 



Eddig nagyon nagyon tetszik egyenlőre csak ennyit, készülőben a teszt. :)
A arcápolóhoz ajándékba kaptam egy sampont ami színvédő elviekben, az illata tetszik, de még nem próbáltam ki. A tusfürdőt végül nem vettem meg mert nem igazán fértem oda, de majd legközelebb.


Aztán sajnos, vagy hála Istennek kb. 100 méterre van tőlem egy DM és ha megyek a boltba elég sokszor elcsábulok és bemegyek, mondanom sem kell, hogy soha nem jövök ki üres kézzel, nézzük is miket találtam mostanában. 

Szükségem volt valami extra kímélő, és viszonylag mindenmentes tusfürdőre, mert a bőröm nagyon fellázadt ellenem, és gondolkoztam, hogy veszek valami drágább terméket, aztán akciós volt a Neugranormon baba fürdető 699 ft, így gondoltam kipróbálom először ezt az olcsóbb variációt, és ha ez nem lesz hatásos akkor veszek drágábbat, egyenlőre úgy néz ki, hogy hozza amit vártam, és remélem rendbe teszi a bőrömet. 


Mostanában nagyon ráálltam a hajam ápolására, és védelmére, mert bár tudom, hogy a vörös festék kopik a leghamarabb, de azért mégis csak túlzás, hogy 4 hetente festetnem kell a hajam, és nem is igazán a lenövés miatt, hanem a kopás miatt, így gondoltam amit csak lehet megteszek mind a hajam, mind a szín védelmében, és elindultam, hogy keressek egy hővédő spray-t, mert az itthon lévő Kallos hővédő semmi másra nem jó, csak arra, hogy összecsomósodjon tőle a haj, de erről majd egy későbbi bejegyzésben írok. Tehát kettő termék között variáltam a Syoss hővédője között és egy Balea hővédő között, aztán végül is a Balea termékére esett a választásom ami valami 5-600 ft között volt, és gondoltam, hogy a Balea termékeit eléggé szeretem, és adok ennek egy esélyt. 


Tulajdonképpen eddig tetszik, sokkal jobb mint a Kallos mondjuk szerintem annál minden jobb, de mindegy.

Aztán beszereztem még a Balea miceállás kendőiből egy csomaggal, ez 399 ft-ba került, és már említettem mennyire szeretem, a teszt folyamatban.


Aztán a múlt hétvégén pénteken  újra benéztem, és egy elég nagy kiárusítás volt, bár sok helyen már csak a címkét láttam és üres polcsort, azért beszereztem ezt-azt.
Először is egy Balea krémes-olajos bőrradíros tusfürdőt almás-fahéjas illattal ami 219 ft-os áron volt kiárusítva, azt hiszem pont félárra volt akciózva.
Nem próbáltam még Baleás testradírt azt hiszem, de ennek az illata megtetszett. Tipikus őszi-téli illat, így lehet hogy inkább csak ősszel kezdem majd el a használatát, de meglátjuk mindenesetre tetszik, és biztosan megújul a termék, azért volt kiárusítva mert a felhasználhatósága az 2017.


Valamint vettem még két arckrémet, az egyikkel már előre vannak fenntartásaim, mert amikor megvettem beszélgettem róla egyik ismerősömmel, és nagyon negatív véleménnyel volt róla, szóval kíváncsi leszek rá, ez a termék a csomagolása miatt kifutós, továbbra is kapható majd a DM-ben 699 ft-ért. Ez a Balea mattító és pórusfinomító arckrém gyümölcssavval enyhén problémás bőrre amit én 349 ft-ért vettem.  (képen jobb oldalon)
A bal oldalon pedig egy hidratáló arckrém Aloe Verával, cseresznye illattal és UV-szűrővel, érzékeny bőrre amit 399 ft-ért vettem meg, és leginkább azért, mert már használtam egy Balea arckrémet, amit nagyon szerettem, tesztet itt találtok róla, és remélem ez is ilyen jó lesz.

Valamint még ugyanekkor fedeztem fel, hogy a FA egyes izzadásgátlói 299 ft-os áron kaphatóak, így felhívtam az uncsimat, hogy érdekli-e a dolog így vettem neki kettő terméket, egy spray-t és egy stift-et. Igazából illat alapján választottam, remélem tetszeni fog Neki. Én nem szeretem igazán a Fa termékeket, így magamnak nem vettem, még ennyiért sem.


A mai nap folyamán pedig fantasztikus parti kellékeket vásároltam 149 ft/csomag áron, remélem most már a jó idő is megérkezik az igazi kerti partikhoz. 


Italkeverő pálcika 12 db/csomag ebből kettőt vettem, ezekből sosem elég :)


Muffin állvány 2db/csomag, itt láthatjátok az összeszerelt verziót is, és ez is még egyszer hangsúlyozom, hogy 149ft/doboz.

A DM-ben tusfürdők között is elég jó kiárusítások vannak, érdemes körbenézni! :)

Ti miket vásároltatok mostanában? 
Vettünk valami egyformát esetleg?

Puszi Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése