2016. március 2., szerda

Skin So Soft - Fusions szuper selymes testápoló olaj és bőrtápláló kétfázisú testápoló

Sziasztok!

Ma bemutatom nektek, a februári kampányban rendelt Avon Skin So Soft termékeket.
Párban rendeltem meg őket, a testápolót még most télre/tavaszra az olaj sprayt pedig inkább nyárra. 


A testápolót teszteltem először, bár nyilván nem változott a testápolási rutinom, a lustaságom mindig győz, de azért ebben a hónapban már csak a tesztelés miatt is többször nyúltam ehhez a termékhez. 


Tulajdonképpen a testápolókkal mindig is hadilábon álltam, de ezen a télen a bőröm szinte kiáltozott érte, használtam is egy Babát ami baromira nem nyerte el a tetszésemet, aztán használtam egy Dove terméket, ami jó volt, de én aki barátkozási fázisba vagyok a testápolókkal illetve leginkább a rendszeres használattal, na szóval Nekem nem tetszett, hogy lassan szívódott be. Így gondoltam ez a kétfázisú dolog jó lehet. Szóval a két külön fázis már a csomagoláson keresztül is látszik, az egyik oldala egy halványkék színű testápoló, a másik pedig fehér színű. kinyomva persze keverednek.
Az illata nekem tetszik, és bár a csillagok nem, de a kék-fehér kombináció egyértelműen a nyarat, és a vízpartot juttatja eszembe, és az illata is teljesen a nyarat idézi.


A termék mandulát, jojobát, és glicerin keveréket tartalmaz, ami hozzájárul ahhoz, hogy hosszabb ideig hidratált maradjon a bőr. Egyébként a termék nagyon bevált, hamar beszívja a bőröm, és nem hagy maga után ragacsos, olajos érzést. Sőt epilálás után nagyon szépen nyugtatta a bőrömet. Nagyon kellemes a használata, és még másnap sőt harmadnap is érzem a hatását. Nem kell túl sok belőle, elég jól lehet vele gazdálkodni, nagyon szépen ellehet oszlatni a bőrön. Ajánlom azoknak, akik nem szeretik a testápolózást, de szeretnék bevezetni a mindennapi rutinjukba, tökéletes rávezető termék lehet. :)
A termék 200 ml-s és az eredet ára olyan 1000 ft. környékén van ha jól emlékszem, szóval a megfizethető kategória.


Nos az olajat olyan háromszor-négyszer próbáltam ki, és ezek alapján írom le a véleményemet. Ez is egy kétfázisú terméke, bár az Avon ilyen jellegű termékei mind ilyenek.


 Jojoba olajjal, shea vajjal és vitaminokkal gazdagított testápoló olaj. Természetesen használt előtt jól össze kell rázni. Nagyon bírom ezt az olajat, nekem nagyon bevált, ha mentem valahova zuhanyzás után fújtam a bőrömre, és végig táplált és hidratált volt a bőröm, és az illat is érzett, ami nyáron tényleg jó, hiszen akkor az ember -legalábbis én- testpermetet használ aminek nem olyan erős az illata. Azt gondolom, hogy mivel az illata erősebb így a parfümöt simán elnyomja. Az olaj ellenére hamar beszívódik, és nem ragad ami óriási előny. Sőt én úgy vettem észre, hogy a termék vízálló, bár ez sehová nincs ráírva. Egyébként ha választanom kellene a kettő közül, a testápolót választanám, azért mert annak nem ilyen erős az illat. Nem az illattal van bajom, mert az a két terméknél teljesen megegyezik, hanem az erősséggel. 

Összességében, mind a két terméket megszerettem, és biztosan fogok még választani a Skin So Soft kínálatából testápoló termékeket. :)

Ti próbáltátok ezeket a termékeket? Nektek hogy tetszett? Van bármilyen Skin So Soft termék amit szívesen ajánlanátok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése