2016. március 10., csütörtök

Márciusi Avon haul

Sziasztok! 

Ma a márciusi Avon kampányban rendelt termékeket mutatom be Nektek, és ismételten hoztam pár újdonságot is, amit majd az áprilisi katalógusban ismerhettek meg.


Hajsimító spray (549 ft)

Nagyon szeretem ezt a terméket, egy időben mindig újra rendeltem, aztán valamiért elmaradt, és csak a GlissKur terméket használtam, de most rendeltem egyet, mert fantasztikus áron kapható ebben a kampányban.


Silky Soft Musk kölni (1.799 ft)

Igazából anyának tetszett meg ez az illat, de így kézben tartva sokkal, de sokkal jobb illata van. Leginkább a vanília illatához tudnám hasonlítani, de az illat leírásban ez sehol sem található meg, szóval... de mindenesetre nagyon kellemes tavaszi illat.


Joghurt testápoló (499 ft)
Joghurt krémtusfürdő (499 ft)

Ezek a termékek már a következő kampány újdonságai, sőt az újdonságok között még egy ugyanilyen illatú testradír is kapható lesz. Erdei gyümölcsök és gránátalma illatúak, nagyon kellemes ez is igai tavaszi felüdülést okoznak a testnek. Mindkét termék 849 ft-os áron lesz elérhető a következő kampányban, de figyeljetek majd, mert szettben jobban megéri!


Pure Oasis tusfürdő (359 ft)

Zöld tea, menta, és bergamot illatú tusfürdő. Semmi extra, nem a legjobb illatú terméke az Avonnak. Tulajdonképpen egyáltalán nem tetszik, se női, se férfi illatnak nem tudom elképzelni. Az áprilisi kampányban 399 ft-ért lesz kapható a 250 ml-es változat.


Dellightful Orchard tusfürdő (359 ft)

Ennek a tusfürdőnek viszont valami fantasztikus illata van, mégpedig  alma, málna, és fekete ribizli. Fantasztikus, engem egy gyümölcsös nyalókára, vagy cukorkára emlékeztet az illata. Nagyon tetszik. 
A következő kampányban 399 ft-ért rendelhetitek meg, és mindenképpen nézzétek meg az illatát, mert van hozzá illatosított oldal. 

Ti mit rendeltetek ebből a kampányból?
Van valami amit ti is megrendeltetek ezek közül a termékek közül?

Puszi Nektek! 

2 megjegyzés:

  1. A kölni illata nekem is nagyon tetszett, ha nem lenne parfümöm, akkor megvettem volna :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó... nekem is van nagyon sok parfümöm, sajnos nem bírok nekik ellenállni, van amikor megbánom, de most nem így történt.

    VálaszTörlés