2016. március 1., kedd

Februári élet(képek)

Sziasztok!

Február, ebben az évben teljesen a kettősségről szólt. Ugyan is a szorgalmi időszak befejezése után otthon tengettem a minden napjaimat, és csak vizsgázni jártam fel Debrecenbe, ezért eléggé megszoktam, hogy otthon vagyok, és elég nehéz volt visszarázódni újra abba az élethelyzetbe, hogy nekem kell mindenről gondoskodni saját magamnak, és vissza kellet költöznöm az albérletbe, na nem panaszkodásként mondom, de aki volt ilyen helyzetbe az tudja miről beszélek aki meg nem annak hiába mondom... De azért a hónap utolsó napjain beköltözött egy kis csoda is az életembe, akit sajnos az albérletbe nem hozhatok magammal, de már óriási kötődés van köztünk, nos ő nem más mint egy 2,5 éves tacskó Léna. A múlt hétvégén tudtam vele egy kis időt tölteni, és még így 100 km-ről is bearanyozza a mindennapjaimat. (Tervezek egy állatokról szóló posztot is, ha szeretnétek jelezzétek, és akkor igyekszem vele)


Vizsgaidőszak letudva...

We love handball


Otthonosabbá varázsoltam az albérleti szobámat


A nagybetűs ARCÁPOLÓ


Volt pár nap amikor tavaszi volt az időjárás


Ezért jó ha az ember lakótársa ezt is eltudja készíteni :D


Léna <3

Remélem jól telet Nektek a február, és a március is jókat hoz számotokra :) 

Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése