2016. március 17., csütörtök

Egyszerű tavaszi dekorációs ötletek


Sziasztok!
A napokban anyával próbáltunk kreatívkodni, hogy egy kis tavaszi hangulatot csempésszünk a házba, így készült pár rögtönzött dolog, azokból az alapanyagokból, amik itthon voltak. A Húsvétra is 
készültünk kicsit, és gondoltam az elkészült darabokat megmutatom Nektek. 


Először is egy sima befőttes üveget bevontunk ezzel az anyag szerűséggel, és különböző mintájú díszgombokat ragasztottunk rá ragasztó pisztollyal. Aztán az üveg szájára, hogy eltűnjön ragasztottam ilyen forgács jellegű dolgot, ami tökéletes összhangban van az anyaggal és a gombokkal is, ebbe tehettek esetleg egy mécsest, vagy csak simán ágakat és azokat pillangókkal, esetleg gombokkal teleragasztva tárolhatjátok őket.


Ebből két egyforma darabot készítettem, csak a gombokat raktam fel más sorrendben, és én nem tettem bele semmit, csak díszként funkcionál, mint az alsó képen láthatjátok.


Itt láthatjátok, hogy egy kisebb üvegcséről lemostam a címkét, majd ugyan ezzel az anyaggal bevontam, mehettek rá a gombok, majd a kertből vágtam le ágakat, és ezekre a tavaly vásárolt kézzel készített tojásokat aggattam fel, különböző mintákban és színekben. 
Érdemes erősebb ágakat választani, hogy jobban megbírja a tojásokat, én elég gyengéket vágtam, így az ágak tetejére nem nagyon tudtam akasztani belőlük, mert nagyon lehúzta őket. 






Csináltam pár képet a tojásokról, láthatjátok mennyire nem egyformák, de szerintem így is elég jól néz ki. Egyébként ezeket a tojásokat az Aldiban vettük, és készletben voltak, de tavaly a macskák sokat eltörtek, így maradt ez a lehetőség, hogy mindet egy helyre rakjuk ki.


A harmadikról csak annyit, hogy ez egy variáció az első lehetőségre, annyi a különbség, hogy itt virágokat, és gyöngyöket ragasztgattam a vászonra, és vázaként funkcionál, ugyan is szárított levendula csokrot tettem bele, ami közzé egy ilyen kis tekeredő virágdíszt is beszúrtam.





A végére pár kép a levenduláról, annyira szép.

Remélem tetszett Nektek ez a kis bejegyzés, túl kreatív ötletek igaz nem voltak, de azért szerintem egész pofásak lettek. Nekem a levendulás a kedvencem.

Puszi Nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése