2016. március 30., szerda

Avon Advance Teschniques száraz sampon

Sziasztok!

Ma az Avon egyik új termékét mutatom be Nektek, a februári kampányban volt kapható először, és én rögtön megrendeltem, ugyan is nagyon szerettem volna, ha végre találok egy jó száraz sampont, ami még jó árban is van, hátha megszeretem őket, és megkönnyítem saját hajmosási procedúrámat.


Nos, mióta megvettem, azóta ha érzem, hogy  a hajam már vágyakozik egy hajmosás után, és nincs időm, vagy energiám véghezvinni a mosás-szárítás-formázás triót akkor használom.

Szóval miután már használom egy ideje, így nem első benyomásos véleményt írok. Tehát, az első pár alkalommal nem voltam tőle elájulva, mert valami mást vártam, de mióta sampont, és balzsamot váltottam, azóta ez a száraz sampon is sokkal jobb hatást fejt ki. Az elején egyáltalán nem volt segítség a hajamra, és miután befújtam vele a hajamat, viszketett, és nem hogy segített, hogy ritkábban mossam a hajam, sőt azonnal kiszerettem volna mosni, azóta már megbarátkoztunk, és mióta a Syoss sampont és balzsamot használom, azóta a hajmosás utáni 3. napon még egy teljes napot tudok csalni ezzel a termékkel többet nem, de másnap estig kibírja. Talán még azt is megjegyezhetem hogy dúsabbnak hat tőle a hajam, ugye hajmosás után én rögtön megszárítom, és akkor tényleg dús és olyan amilyennek kell lennie, aztán második-harmadik nap környékén már lelapul és ez a termék segít rajta, hogy olyan dús hatása legyen mint amikor kimosom, és ennek nagyon örülök.
További plusz pont még, amit már a kezdetekkor észre vettem, hogy nem hagy nyomot a hajamon, nem fehéredik ki tőle, és ha már a hajlakktól picit kifehéredett azon is segít, el nem tünteti, de jobb lesz az összhatás. Negatívum, hogy elég sokat kell belőle használni.

Többek írták, hogy erős az illata, szerintem aki használ Avonos hajápolókat, annak ismerős lehet, mert a megszokott Advance Techniques illata van. 

Végül is azt mondom, hogy egy próbát megért, és nem bántam meg, és annak is örülök, hogy az első benyomás után nem adtam fel, és tovább próbálkoztam vele, és a sampon váltás után ami kb. 2-3 hete volt, tényleg nagyon jóba lettünk. Szóval én azt tanácsolom, hogy ne adjátok fel, próbálkozzatok vele, hátha Nektek is beválik a végére.

A termék 150 ml-es és 1.349 ft-ba kerül az áprilisi kampányban és kb. ennyi a márciusiban is, ha jól emlékszem.

Nektek bevált ez a termék?

Puszi! :)

1 megjegyzés:

  1. Nem próbáltam még, de én ragaszkodom a rózsaszín Batiste-hez. Illetve volt régebben az epres Balea azt nagyon szerettem. :)

    VálaszTörlés