2016. február 8., hétfő

Yves Rocher Ragyogó fiatalság alapozó

Sziasztok!

A januári haul bejegyzésemben olvashattátok, hogy megvásároltam az első Yves Rocher alapozómat. Túl vagyok már pár használaton és gondoltam leírom, mire is jutottam ezzel az alapozóval.


Mikor eldöntöttem, hogy Yves Rocher alapozót vásárolok, elkezdtem kutakodni a neten, és utána néztem milyen alapozók is vannak, és milyen vélemények vannak róla, valamit az Yves Rocher oldalán is elolvastam a jellemzőket, és ezt választottam ki az alapozók közül. Nem nem a ránctalanító hatása miatt vásároltam meg, csak nagyon tetszettek azok a vélemények amelyek azt írták amit én már régóta kerestem, szép fedés, könnyű viselet, és még hidratál is, ezekkel a jellemzőkkel levettek a lábamról.


Én a Beige 200 árnyalatot választottam, ami tökéletesen megegyezik a bőrtónusommal, pedig csak találomra vettem, tudom-tudom bűnös vagyok, de sokan voltak és nem akartam ott válogatni, a tesztert megnéztem, de mint tudjuk a kézfejen kipróbált alapozók nem mindig ugyan azt mutatják az arcon, de mindegy is, lényeg a lényeg, hogy tökéletes választás volt az árnyalat.


A doboz kibontása után nagyon furcsa volt, hogy a pumpás üvegcsének nem volt külön kupakja, először tényleg meglepődtem, gondoltam akkor erről ennyit, hogy vihetem majd magammal ide-oda. Majd rájöttem hogy a kis pumpás részecske forgatható, és így kattanásig fordítva teljesen jól le lehet zárni, így valószínűleg nem fog feleslegesen kinyomódni?! - létezik egyáltalán ez a szó? - :D 
Lényeg a lényeg, hogy így már szimpatikusabb ez az üveg csomagolás.
  

A kis aranyszínű pumpa pont ideális mennyiséget pumpál ki egyszerre, nekem két pumpányi alapozó bőven elég az egész arcomra. Megpróbálom nem túl dicsérni ezt a terméket, de nem biztos hogy menni fog, mivel nagyon de nagyon megszerettem ezt az alapozót, és eddig azt mondtam, hogy a Rimmel Lasting Finish 25h a tökéletes, na most ennyi idő után ez nagyon egy kategóriában van vele, sőt egy fél fokkal már közelebb áll a szívemhez. 
Azt sem tudom mivel kezdjem, de akkor szépen sorba.



Nagyon kellemes textúrája van, elképesztő mennyire könnyű vele dolgozni. Próbáltam már csak simán a kezemmel, blenderrel, ecsettel szinte minden formában, és nagyon egyszerűen, és szépen felvihető.
Az illata Nekem kicsit erős, de felvitel után már kicsit sem érezhető, tehát ezért sem vonok le mínusz pontot, hiszen semmivel nem rosszabb mint bármelyik más alapozó illata.A fedése nekem tökéletes, nagyon jól pigmentált, és valami fantasztikus, hogy mennyire tökéletesíti a bőrömet, egységessé teszi és ami a legjobb, hogy szinte láthatatlan réteget képez, mert alig észrevehető, hogy egy alapozó réteg van az arcomon. Tényleg hidratál, mert egész napi viselet után ha lemosom akkor is puha tőle a bőröm. Egy egészséges fényt, és csillogást ad az arcnak. Sminkfixálóval és sminkalappal kb. egész nap bírja, pedig nem szoktam púderrel fixálni. A száraz részeken is megállja a helyét, nem emeli ki teljesen, a szemalatti kis ráncokba nem ül be. Egyszerűen szeretem, és most óriási szerelem a miénk, remélem, így is marad :D és plusz egy pont amiért parabénmentes :D

A termék ára kicsit borsos de szerintem még teljes áron is megfizethető 5990 ft, ha pedig a törzsvásárlói programban részt vesztek, és kaptok kupont egész jó áron meglehet szerezni.

Ti szeretitek az Yves Rocher temékeit?
Esetleg használtátok már ezt a terméket?
Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése