2016. február 14., vasárnap

Yves Rocher Nutrive Vegétal Bársonyos tonik

Sziasztok!


Egy újabb Yves Rocher termékről írok ma Nektek, a címből már láthatjátok, hogy egy tonikról van szó, ezt a tonikot is azóta használom mint az alapozót tehát annyi ideje ami alatt eltudom dönteni egy termékről, hogy szeretem-e vagy kuka.
Tulajdonképpen azért erre a tonikra esett a választásom, mert ilyenkor télen többször is előfordul, hogy az arcom egy-egy területen kiszárad, viszont a legtöbb arckrémem ezt nem orvosolja. Aztán a boltban válogatva elolvastam, és tetszett, ami rá volt írva, és egyébként is azok a termékek, amit eddig használtam a márkától, még nem okoztak csalódást, és általában azt kapom amit várok.


Amióta megvettem, beépítettem az esti arcápolási rutinomba, a micellás tisztítás után szoktam áttörölni vele az arcomat, majd az éjszakai krémemet kenem fel az arcomra. 
Nagyon kellemes illata van, de nem igazán tudom behatárolni, hogy mihez hasonlít.
Egy vattát átitatok vele, és úgy viszem fel az arcomra, miután beszívja a bőröm nem hagy maga utána ragacsos vagy kellemetlen érzést. 


A leírását befotóztam Nektek, mert tényleg igaz, ami ide van írva. Nagyon szépen rendbe tette a száraz részeket, és nagyon puha a bőröm tőle. Szépen tisztítja a bőrt, a micellás tisztítás után még láthatóan hoz le szennyeződést, pedig a micellás törlést is -szerintem- alaposan végzem.
Mindent egybevéve nagyon megszerettem ezt a terméket, tetszik, hogy natúr, tetszik, hogy teszi a dolgát, és leginkább az tetszik, hogy nem felesleges pénzkidobás volt, mert abszolút helyrehozta a száraz részeket az arcomon.

Ti használtátok már ezt a tonikot? 
Nektek bevált?

Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése