2016. február 13., szombat

Tavaszi kabát, és kiegészítő szerzemények

Sziasztok!

Az új félév kezdése előtt beújítottam pár dolgot, gondoltam érdekelhet Titeket is, ezért gyorsan megmutatom, tegnap vásároltuk anyával ezeket a dolgokat, szóval jó eséllyel még ma is ennyibe kerülnek, és tartanak az akciók, leárazások. Nem nagyon szoktam ruhákat mutatni a blogon, de most kivételt teszek.


Kb. 2 hete beleszerettem ebbe a tavaszi kabátba, ami az F&F kollekciójából való. Szerintem gyönyörű ez a kék szín, az arany cipzárral, és díszekkel.
Sajnos ez nem volt akciós így 10.900 ft-ba került, de igazából az előző tavaszi kabátom is egy F&F darab, és nem ment tönkre egy tavasz alatt, körülbelül 3 éve meg van, és még mindig hordható állapotban van.



Már a télen kinéztem magamnak ezt a cuki pizsi szettet, de a közel 7000 ft-os árat sajnáltam érte. De most! Véletlenül találtam rájuk, és akciósak voltak az alsó és a felső rész is, mi ez ha nem egy jel?!
A felső 1585 ft-ba került féláron, az alsó pedig 1745 ft-ba szintén féláron. Annyira örültem Nekik, annyira jó puhák, még tavaszig biztosan fogom hordani őket. El is felejtettem, hogy ezek is az F&F kollekciójából valók.


Ilyen édes a felső része a pizsamának, ahww annyira aranyos...

Aztán mászkáltam még kicsit a kiárusított dolgok körül, és valami 400 ft-ért találtam ezt a Nivea calm&care golyós dezodort, gondoltam ennyit simán megér, hiszen teljes áron 700 ft körül vannak, az ilyen fajta golyós dezodorok. Egyébként ez egy borotválás utáni itt a bal alsó sarokban is láthatjátok a kis képet, és kíváncsi leszek rá.



Szükségem volt egy hajlakkra is és a Wellaflex 3-as erősségű hajlakkjára esett a választásom ami akciós volt, és egyébként is szeretem a Wellaflex hajlakkokat, és azt hiszem 700 ft-ba került.



Ebay-es szerzeményeim közül ez a tablet tok érkezett meg ami olyan 5-600 ft. körül volt, és nagyon jó minőségűnek tűnik. Jobban szeretem az ilyen belecsúsztathatós tokokat mint a csatosokat, nem tudom miért,  ez egy egyszerű fekete darab, és azt hiszem még barna volt belőle meg fehér talán. Ha szeretnétek keresek egy linket.



Szükségem volt egy új táskára, és erre a sima egyszerű fekete darabra esett a választásom, ami árban is nagyon jó volt, meglepődtem amikor fizetéskor 3.900 ft-ot kellett fizetnem. A belsejéről hamarosan láthattok egy bejegyzést, ugyan is készülök egy mi van a táskában egyetemi verzió bejegyzéssel.



Sajnos az előző pénztárcám, amit rajongásig szerettem már nagyon leharcolt volt, és már nagyon régóta keresgéltem hogy egy hasonlót vagy ugyanolyat találjak, sajnos nem sikerült ugyanolyat, de hasonlót igen, a szín csak egy árnyalatban tér el a méret egyforma viszont a fazon vagy elrendezés teljesen más. Remélem megbarátkozok ezzel a darabbal is. Ja egyébként ez sem volt egy drága darab azt hiszem kereken 2000 ft-ba került egy helyi boltban.

Remélem tetszett Nektek ez a gyors bejegyzés, és szerintem ha siettek az akciós darabokból még biztosan találtok. :)

Puszi! Szép hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése