2016. február 12., péntek

Garnier Miracle Sleeping krém

Sziasztok!

Ma egy éjszaki krémről írok Nektek pár sort, hátha ti is kedvet kaptok hozzá. Igazából kifejezett éjszakai krémem csak az Anew Vitale krém volt, de azt már nem szerettem volna újra rendelni, és így erre a Garnier Miracle Sleeping krémre esett a választásom, mert amit olvastam erről a termékről, az nagyon tetszett.


 Amikor elfogyott a Anew krém vártam pár napot, mielőtt ezt elkezdtem használni, már csak azért is, hogy lássam mit tesz ez, és mit tett az Anew. Tudom, tudom hogy leginkább a ránctalanítás ellen való krém, de én a fáradtság jelei ellen alkalmazható tulajdonsága miatt tetszett meg, szeretek reggel friss, szép bőrre ébredni, de hát ki nem?


A termék csomagolása a szokásos Garnier tégelyes csomagolás. Engem nem zavar, nincs gondom a tégelyes dolgokkal, egyszerűen, kényelmesen tudok hozzájutni a termékhez. Jól záródik, és elég masszívnak tűnik ez a műanyag tégely is.


A terméknek egy furcsa géles, zselés állaga van, ami először furcsa volt, de végül is használat közben egy kellemes termék, és egyáltalán nem zavar az állaga. Az illata nekem tetszik, kicsit erős, de én elvagyok vele. 



A terméket természetesen este használom, arctisztítás után, és nagyon tetszik amit nyújt. Reggelre valami fantasztikusan puha és egységes lett a bőröm. Mióta ezt a terméket használom, sokkal egészségesebb és ragyogóbb lett az arcbőröm. Egyébként a csomagolás szerint 7 hatóanyag található benne, és ezek a hatóanyagok a bőrbemasszírozás után alvás közben fejtik ki a hatásukat. Már itthon vettem észre, hogy Levendula esszenciális olaj is van benne, és féltem, hogy ez az illat nagyon intenzíven érezhető lesz a krémen, de semmi, pedig én már messziről kiszagolom a levendula illatát.
Irritációt nem okozott, nem lett tőle zsíros a bőröm. Egyébként attól függetlenül, hogy egy éjszakai krémről van szó, nagyon hamar beszívódik, és nem lesz utána ragacsos, vagy olajos a bőröm. 
Amiért én megvettem a fáradtság jeleinek csökkentésére, azt beváltja, nyilván egy átbulizott éjszaka után ha az ember 3-4 órát alszik, nem csinál csodát, de tényleg ennyi idő után már látható, hogy használ a termék. Ami még hozzátartozik a történethez, hogy természetesen ez a termék sem váltja be azt az ígéretét, hogy egy nap után látható az eredmény.


Mindenesetre ez a termék elnyerte a tetszésemet, és ha nem találok jobbat biztosan újra vásárolom, ha elfogy, a két általam kipróbált éjszakai krém közül ez magasan nyeri a versenyt. 


A termék ár/érték arányban szerintem megfizethető 3.700 ft körül vásároltam a DM-ben, de akciósan biztosan olcsóbban is hozzá lehet jutni, főleg kupon-napok alkalmával. Ezért a pénzért 50 ml-er terméket kapunk.


Ti használtátok már ezt a terméket, esetleg van valami jobb terméketek, ami ugyanezt a tulajdonságokat hordozza magában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése