2016. január 25., hétfő

Termékek amelyekre biztosan nem költök többé....

Sziasztok!

Már a címből is láthatjátok, hogy ma elhoztam Nektek azokat a termékeket, amelyeket megbántam, hogy megvettem, tehát azokat, amik Nekem egyáltalán nem váltak be valami okból kifolyólag. Mindenkivel előfordul azt hiszem, hogy néha mellé nyúl és valami olyasmit vesz, ami neki nem válik be, és felesleges pénz kidobás, nálam legtöbbször ezek olyan termékek, amelyeket mások ajánlottak, mert nekik bevált, szerencsére ilyen ritkán van, de megfogadtam már, hogy nem hallgatok senkire, csak a saját eszemre, de azért egy-egy dolog mindig becsúszik, na nem is untatlak tovább Benneteket, nézzük mik kerültek ide!


Két testápolási termék került ide rögtön az elején, a sors furcsa fintora, hogy mind a kettő kakaóvajas. Kezdem is a Ziaja kakaóvajas krémmel, konkrétan az illata lenne a kisebbik baj, ha megerőltetem magam, érzem a kakaóvajas illatot, az állagával is úgy ahogy elégedett vagyok, hiszen nem az a folyós állaga van, de nem is sűrű, a kettő között van valahol, elsőre nagyon bizalom gerjesztő, a hatása valószínűleg azért nem jó nekem, mert ez egy nagyon zsíros krém, és nekem pedig zsíros bőröm van, és egyszerűen a szárazabb részeit az arcomnak sem hajlandó hidratálni. Nagyon nem tetszik az a tulajdonsága sem, hogy amikor felkenem és elkezdem "eldolgozni" azon a területen, ahol szeretném alkalmazni olyan mintha vizes kézzel dolgoznék el egy testápolót, valami nagyon szörnyű, és nem is igazán tudom másképpen hogyan írjam le, mindegy is a lényeg, hogy nem vált be, és nehéz az állaga, lassan szívódik be, mondjuk az igaz, hogy ragacsos érzést nem hagy maga után.
A krém 50 ml-es kiszerelésben olyan 1000 ft körül mozog a drogériákban. 
Gondolkoztam, hogy kidobom, de mivel még a minőségi időbe belefér, így oda ajándékozom valakinek, hiszen csak 3x-4x használtam tehát még alig fogyott belőle.
A másik testápolási katasztrófa duplán csalódás volt, mert a baba termékeit nagyon szeretem, és volt már több baba testápolóm is, de ez valami katasztrófa, próbáltam már mindenféle módon használni a végeredmény mindig szörnyű volt. Az illata az nagyon kellemes, nekem nem fojtós. Az állaga nem folyós, nem sűrű a legtöbb testápolónak ilyen állaga van, azzal nem lenne gond. A drogériákban olyan 800 ft körül van, a többi baba testápolóval együtt. A hidratálását még hagyjuk is, de az utána való ragacsos érzés az valami szörnyű, egyszerűen nem bírom elviselni magamon, borzalmas, hogy hogy viszket utána a bőröm, és hogy konkrétan amikor használtam reggel muszáj voltam lezuhanyozni, mert tényleg annyira ragadt, hogy sírni lett volna kedvem egész éjszaka. Tényleg szörnyű. 



Aztán a hajápolással folytatom, két Garnier terméket hoztam ide. A Strong&Shiny 2in1-ben sampon amit azért vettem meg, mert ajánlottak de nekem valami szörnyű, egyébként egy hajerősítő termékről van szó, ami önmagában nem lenne rossz. Az illata az tetszik nagyon is, de a hatása számomra valami katasztrófa, kb. minden másnap hajat kellett mosnom, mert ragacsossá, és zsírossá, és kezelhetetlenné tette. Végül úgy döntöttem, hogy az ecseteimet, és sminkszivacsaimat fogom vele tisztítani, mert azokra pedig nagyon jó. A termék 250 ml és 800 ft körül van.

A másik termék mint említettem szintén a Garniertől van mégpedig egy olyan termék amit mindenki dicsért, és mindenki odáig volt érte akivel beszéltem, most részletesebb beszámolót nem írok, hanem akit érdekel az ide kattintva eléri a tesztet róla.


A dezodorokból is két csalódást hoztam, az egyik a Balea Med termékcsalád pumpás dezodora, amihez sok jót fűztem, hiszem éppen érzékeny bőrűeknek ajánlott, de nekem ez sem vált be, az első két-három használatnál még szerettem, de aztán nagyon megutáltam. izzadásgátló hatása egyáltalán nincs, sőt konkrétan rosszul vagyok ha magamra fújom, bár elvileg illata nincs nekem mégis valami alkoholos nem tudom mire emlékeztető illata van a kifújás után, a fekete pólóimon egyértelműen nyomot hagyott. Örültem volna, ha beválik, hiszen alumínium mentes, de egyáltalán nem vált be sajnos. Kb. 500 ft a Dm-ben.

A másik pedig a Dove dezodorok közül a Beauty finish termék, csak is kizárólag az illata miatt soroltam ide, egyébként már rengetegszer vettem újra különböző illatokban ezeket a dezodorokat, de ez konkrétan büdös, és elnyomja a parfümök illatát. 600-700 ft. körül van a drogériákban.


A szépségápolási dolgaim közül is akadt egy-kettő illetve pontosan 5. Kezdem is, akkor az alapoktól, illetve a BB-től, a Helia D BB krémét azért vásároltam meg, mert a márka testápolóját anya halálra dicsérte így gondoltam hátha jó lesz a BB is, de nekem nem vált be egyáltalán borzalmas az állaga egyszerűen nem tapad rá az arcomra, én még ilyet nem tapasztaltam, borzalom fedése abszolút nincs, és borzasztóan kiemeli a száraz részeket. 1500 ft körül lehet megvásárolni.
A következő egy Essence all about matt sminkalap, amit nem teljes áron vásároltam, hanem valami kiárusításon vagy nem tudom de nem teljes áron. Lényeg, hogy szintén egy borzalmas termékről van szó, legalább is számomra, pedig nagyon szeretem az Essence termékeit, szóval az állaga az folyós, illata nincs felvitel után egyszerűen borzalom ahogy megszárad, ha felviszem rá az alapozót konkrétan repedezett lesz az alapozó és nagyon szárítja a bőrömet. Nem tudom mennyi az eredeti ára de ezt a pár száz forintot se érte meg számomra. 
A következő egy Rimmel spirál aminek a keféjével van gondom, egyszerűen túl nagy, alaktalan vagy nem is tudom, de lehet csak az én bénaságom, de nem tudok vele szép pillákat csinálni, valamint a festék is elég nehezen szárad és nem vízálló pedig az ígéri, nem tudom mennyiért vettem azt hiszem valami kupon-napokon vásároltam de nem nyerte el a tetszésemet. Nem tudom lehet-e még kapni de eredeti áruk olyan 2000 ft körül van.


A két ajaktermék mind a kettő Avonos, és mind a kettő a Color Trend kiadásába tartozik. A citromost nagyon szerettem volna szeretni, mert imádom a citromos dolgokat, de egyáltalán nem olyan mint amit vártam, furcsa az illata is, és érdekes ragacsos, sárgás hatása van, ami egyáltalán nem ápol és még csak ront az ajkaim állapotán. Egyértelműen pénzkidobás volt. A másiknak pedig még borzasztóbb az illata bár a színe egész jó lenne, de mindegy is, komolyan mondom az összes Color T. termék csalódást okozott még, ezért nem is rendelem. Olyan 500 ?! forint környékén vannak, talán.



Kíváncsian várom a pozitív véleményeket a termékekkel kapcsolatban, ha esetleg Nektek beváltak, és ti szeretitek őket, hangsúlyozom Nekem nem váltak be a termékek, ettől másnak lehet hogy tökéletesen működnek. 

Puszi Nektek!

1 megjegyzés:

  1. Nekem a Balea pumpás deo tökéletesen működött (nem azt mondom, hogy a legnagyobb forróságban, de azért kibírt egy kis meleget).
    A Balea kakaóvajas testápoló viszont borzadáj. Nekem az állaga nem jött be. Az AVON ajakápolókról nem is beszélve... :(

    Laura
    http://ll-beauty.blogspot.com

    VálaszTörlés